Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز سه شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر در محل فرمانداری بروجرد اظهارداشت: ورودی شهر بروجرد برای ایام نوروز مناسب نیست و باید اصلاح شود، همچنین باید کمیته 10 گانه ستاد خدمات سفر تشکیل تا پیگیری و انجام اقدامات به نحو مطلوب صورت گیرد.
وی افزود: تا کنون در کشور به نحو مطلوب در حوزه صنعت گردشگری و معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی اقدام نشده براین اساس باید برای جبران این مهم فعالیت مضاعف صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار بروجرد بیان کرد: جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی بسیاری در این شهرستان وجود دارد که باید ساماندهی شود.
رحیمی اضافه کرد: متکدیان سطح شهر باید سریع جمع آوری شوند و شهرداری نسبت به آراسته کردن مبلمان شهری اقدامات لازم را انجام دهد.
وی ادامه داد: شهرستان بروجرد و جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی آن باید به سراسر کشور معرفی شود.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد افزود: براساس آمار حجم سفرهای مسافران نوروزی به بروجرد افزایش یافته به طوری که بازدید از اماکن تاریخی شاخص نسبت به سال قبل 16 درصد رشد داشته است.
حجت اله یارمحمدی اضافه کرد: اماکن اقامتی با 340 تخت در شهرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی کافی نیست البته در کنار این مراکز برای اسکان مسافران نوروزی از مدارس نیزاستفاده می شود.
وی اضافه کرد: آثار تاریخی که در اختیار میراث فرهنگی است برای بازدید گردشگران در ایام نوروز آماده شده اند و از راهنمایان گردشگری در این اماکن استفاده خواهد شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد یادآور شد: امسال نمایشگاه سوغات و صنایع دستی در بروجرد برپا می شود و یک دستگاه اتوبوس به عنوان نمایشگاه صنایع دستی سیار در سطح شهر به مسافران خدمات دهی می کند.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد با بیان اینکه امسال 260 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است، گفت: سال گذشته 16 هزار نفر در مدارس بروجرد اسکان داده شدند.
محمد مهر افزون بیان کرد: آموزش و پرورش بروجرد با کمبود امکانات و تجهیزات برای اسکان مسافران نوروزی مواجه است که باید اقدامات لازم در این راستا انجام شود.
وی اظهارداشت: خانه معلم بروجرد با کمبود تجهیزات روبرو است و باید برای پذیرایی از مسافران نوروزی به سرعت تجهیز شود.
رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: سه پایگاه امداد جاده ای زالیان، اشترینان و سلمان در جاده های بروجرد آمادگی لازم برای خدمات دهی به مسافران نوروزی دارند و در ایام نوروز سه پست راهنمایی مسافران نوروزی در ورودی های شهر بروجرد ایجاد خواهد شد.
محمد کرمی اظهار داشت: سال گذشته هلال احمر بروجرد در امداد و نجات جاده ای رتبه دوم کشور و برتر استانی را کسب کرد.
بخشدار اشترینان افزود: در ایام تعطیلات نوروز نیاز است تا یک پزشک کمکی در مرکز درمان بستر اشترینان مستقر شود.
مقداد صارمی بیان کرد: در محور اشترینان با توجه به حجم زیاد تردد در روزهای پایانی سال استقرار پلیس راه، راهداری، اورژانس و محیط زیست ضروری است.
7190/7273
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اتوبوس رئیس جمعیت هلال احمر شاخص صنایع دستی و گردشگری هلال احمر 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد

فرماندار بروجرد از جریمه ۱۷۴ میلیارد ریالی یک واحد صنعتی متخلف در این شهرستان خبر داد.

مسلم مرادی امروز (۱۷ اردیبهشت‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیرو گزارشات واصله و بررسی میدانی گشت مستمر ستاد تنظیم بازار شهرستان از صنایع مختلف، پس از رصد و پایش شرکت‌های دریافت کننده مواد خام یارانه‌ای توسط گشت مشترک اداره تعزیرات حکومتی و اداره صمت، مشخص شده که این شرکت نسبت به فروش مواد خام دولتی در بازار آزاد اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی متخلف در بروجرد به علت فروش مواد خام دولتی در بازار آزاد و خارج از شبکه به ۱۷۴ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۶۴۸ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: شرکت مذکور با مجوز دولتی اقدام به خرید ۱۳۲ هزار کیلوگرم مواد خام دولتی کرده و در بازار آزاد و خارج از شبکه توزیع به فروش رسانده است.

مرادی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده تخلفاتی و ارجاع به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان و طی سایر مراحل قانونی، مدیرعامل شرکت مذکور به این میزان جریمه نقدی محکوم شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم
  • نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش