Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محسن خلیلی در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس و برد مقابل پدیده شهر خودرو در جام حذفی گفت: همه دیدند که حساسیت بازی دیروز چقدر بالا بود. ما با تیم خوب و فنی پدیده بازی داشتیم که از بهترین تیم‌های ایران است. خدا را شکر که هواداران در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند و خوشحالیم که این حمایت‌ها بالاخره جواب داد و موفق شدیم پدیده را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جا دارد که به مدیریت باشگاه،کادر فنی و بازیکنان این نتیجه را تبریک بگویم و همه هواداران و پیشکسوتان بابت این نتیجه خوشحالند. ان‌شاءالله با ادامه این روند بتوانیم به قهرمانی جام حذفی برسیم.

 

سرپرست تیم پرسپولیس درباره نشستنش روی نیمکت این تیم و بازگشتش به ورزشگاه آزادی بعد از سالها ادامه داد: به هر حال شرایط و جو متفاوت است، چرا که با یک شرایط کاری جدید به پرسپولیس برگشتم. با این همه من از پرسپولیس هیچ‌گاه دور نبودم و به عنوان یک هوادار نتایج و شرایط تیم را رصد می‌کردم، اما حالا یک سمت رسمی دارم که با زمان بازی کردن فرق می‌کند. آن زمان که داخل زمین بازی می‌کردم شرایط به گونه دیگری بود و الان وضعیت فرق می‌کند و باید روی نیمکت باشم، اما می‌توانم بگویم که دیروز و با نشستن روی نیمکت تیم تجربه گرانبهایی به دست آوردم، خوشبختانه بعد از مدتها با هواداران دیدار داشتم و حس و حال روزهای گذشته برای من زنده شد. خوشبختانه در جریان بازی هم مشکلی پیش نیامد، چرا که تجربه خوبی برای این کار داشتم و با شرایط آشنا بودم. دیروز با کمک همه اعضای تیم موفق شدیم که روز سختی را پشت سر بگذاریم. امیدوارم که در ادامه وضعیت پرسپولیس روز به روز بهتر شود و بتوانیم افتخارات داخلی و بین المللی بیشتری به دست بیاوریم.

 

وی درباره حمایت‌های هواداران از او تصریح کرد: من در جریان بازی محو شرایط بودم و متوجه لطف هواداران نشدم، اما دست آنها را می‌بوسم و خوشحالم که این هواداران را داریم. خوشبختانه در همه این سالها ارتباط خیلی خوبی با هواداران داشتم و هر چه اعتبار دارم مدیون آنها هستم.

 

خلیلی درباره بازی روز شنبه مقابل نفت مسجد سلیمان و اینکه آیا احتمال درخواست برای به تعویق افتادن این بازی وجود دارد یا نه، ادامه داد: قطعا هر چه کادرفنی تیم صلاح بداند همان کار را انجام خواهیم داد، ما ریکاوری مناسبی با نظر مربیان انجام می‌دهیم و همه برنامه‌های تیم زیرنظر آقای برانکو انجام می‌شود و اگر نیاز به تغییر باشد، حتما پس از صحبت‌های سرمربی تیم آن را پیگیری خواهیم کرد.

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سرپرست پرسپولیس هواداران پرسپولیس پدیده پرسپولیس محسن خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، سعید غلامعلی بیگی، بازیکن با تجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: انشاالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگر پسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هواداران‌شان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

دیگر خبرها

  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود