Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@22:26:14 GMT

بزرگترین بانک اروپا به درآمد مورد انتظار نرسید

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۱۷۰۷

ساعت24-اس‌بی‌سی، بزرگترین بانک اروپا گزارش مالی خود را منتشر کرد و مشخص شد این بانک به دنبال ۳ ماهه چهارم ضعیف ۲۰۱۸، به درآمد پیش‌بینی شده خود نرسیده است.

 به گزارش  سی‌ان‌بی‌سی، اچ‌اس‌بی‌سی، بزرگترین بانک اروپا امروز گزارش مالی خود را منتشر کرد که در آن مشخص شد این بانک به دنبال ۳ ماهه چهارم ضعیف ۲۰۱۸، که در آن اکثر بازارهای جهان با افت همراه بودند، از برخی لحاظ نتوانسته است انتظارات را برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کل سود ۲۰۱۸ این بانک قبل از کسر مالیات ۱۹.۸۹ میلیارد دلار گزارش شد که ۱۵.۹ درصد از سال گذشته بیشتر بود. کل درآمد این بانک در سال گذشته ۵۳.۷۸ میلیارد دلار بوده است که ۴.۵ درصد از ۲۰۱۷ بیشتر است.

طبق پیش‌بینی‌های رفینیتیو، قرار بود این بانک که دفتر مرکزی آن در لندن است، در سال ۲۰۱۸ با جهشی ۲۳.۸ درصدی سود پیش از کسر مالیات خود را به ۲۱.۲۶ میلیارد دلار برساند.

اچ‌اس‌بی‌سی اعلام کرد که به ازای هر سهم ۰.۵۱ دلار سود پرداخت خواهد کرد، اما در بیانیه این بانک خبری از برنامه بازخرید سهام نبود، درحالی که قبلاً پیش‌بینی شده بود این برنامه اجرا شود و قیمت سهام بانک را تقویت کند.

پس از انتشار این گزارش، سهام بانک، تحت شاخص هنگ‌کنگ، ۲ درصد سقوط کرد.

علی‌رغم محقق نشدن پیش‌بینی‌ها، بالاترین مدیر مالی گروه اچ‌اس‌بی‌سی،   ایون استیونسون، گفت که از نتایج مالی این بانک بسیار خرسند است. او گفت شرایط دشوار تجاری در پایان ۲۰۱۸ باعث شد تا در سه‌ماهه چهارم، درآمدهای این بانک نسبت به ۳ سه‌ماهه اول سال کاهش پیدا کند.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: شهرستان سربیشه، بیشترین سطح زیر کشت گل محمدی در خراسان جنوبی را دارد.

محمدرضا اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی ضمن اشاره به ثبت روز ملی کاشت گل محمدی در تقویم کشور اظهار کرد: سطح زیر کشت گل محمدی شهرستان سربیشه در سال گذشته حدود ۴۵۱ تن بود که پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری به بیش از ۸۸۶ تن برسد.

وی افزود: فعالان در این حوزه در سال قبل حدود ۲۲ میلیارد تومان درآمد کسب کردند و در سال‌جاری بیش از ۴۴ میلیارد تومان پیش‌بینی درآمد آن است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی مزیت کاشت گل محمدی را سازگاری مناسب با کم‌آبی و ارزش افزوده بالا دانست و گفت: کاشت این طلای معطر و نگهداری آسان می تواند به اشتغال پایدار منطقه کمک کند.

وی اظهار امیدواری کرد: با اعطای تسهیلات به کشاورزان این بخش و تشویق به ایجاد کارگاه‌های فرآوری گل محمدی، از مهاجرت روستاییان کاسته شود و تاثیر درآمدی آن برای منطقه و استان را شاهد باشیم.

کد خبر 749630

دیگر خبرها

  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت
  • مدل‌های جدید رنو بازار را می‌گیرد؟
  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین
  • کاهش درآمد استارباکس به دنبال تحریم‌های ضدصهیونیستی
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد اروپا چه میزان است؟