Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نظارت و بازرسی فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تشدید نظارت بر عرضه کالاهای سلامت‌محور در آستانه نوروز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیومرث رحیمی در گفتگو با مرصاد, اظهار داشت: در آستانه نوروز و در ایام پایانی سال به صورت ویژه  در صدد برخورد با مراکز متخلف هستیم و در این راستا از از اواخر اسفند تا بیستم فروردین ماه شاهد تشدید بازرسی ها، کنترل و نظارت بر مراکز عرضه کالاهای سلامت محور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین منظور در اسفند ماه کارگروه سلامت محور با هدف تشدید بازرسی از مراکز عرضه مواد غذایی، دارویی و تجهیزات پزشکی برگزار خواهد شد.

مدیر نظارت و بازرسی فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  بیان کرد: از تمام ظرفیت نیروهای بازرسی دانشگاه علوم پزشکی به صورت کشیک در ایام نوروز استفاده می شود.

وی ادامه داد:12 اکیپ بازرسی  در سطح مرکز استان و در سطح هر یک از شهرستان های استان کرمانشاه یک اکیپ در ایام نوروز به طور ویژه بر مراکز عرضه کالاهای سلامت محور نظارت خواهند کرد.

 به گفته رحیمی، این نظارت ها بر شرکت های توزیعی، داروخانه‌ها، عطاری‌ها، باشگاه های ورزشی، سالن های آرایشی- بهداشتی، فروشگاه سموم کشاورزی، مدارس، هایپر مارکتها، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز عرضه تجهیزات پزشکی اعمال خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار باحضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجراء می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان