Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- مدیرعامل شرکت نمایشگاه ‌های بین‌المللی استان اصفهان از حضور این شرکت در دومین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت نمایشگاهی ایران خبر داد.

علی یارمحمدیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این نمایشگاه در روزهای دوم تا پنجم ماه اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی تهران برگزار می‌شود، افزود: مرکز نمایشگاهی اصفهان یکی از چهار مرکز معتبر نمایشگاهی کشور به شمار می‌ رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: مرکز نمایشگاهی اصفهان با تمام توان و قدرت در دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی حضور داشته و به ارائه توانمندی‌ های خود در این حوزه می ‌پردازد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه برای آشنایی تمامی بخش‌ های اقتصادی و غیراقتصادی با صنعت نمایشگاهی و توانمندی ‌های شرکت‌ های برگزارکننده رویدادهای نمایشگاهی بسیار مهم و قابل توجه به حساب می آید.
وی ادامه داد : در طول سال مراکز نمایشگاهی امکانات ویژه‌ای فراهم می ‌کنند تا اصناف و فعالان اقتصادی مختلف، توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و فرصت ‌های لازم برای توسعه کسب و کار خود را فراهم کنند.
یارمحمدیان خاطرنشان کرد: در نمایشگاه امسال تمامی شرکت‌ های فعال در حوزه برگزاری رویدادهای نمایشگاهی گردهم جمع شدند تا تمامی افراد علاقمند به حوزه نمایشگاهی در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی و حتی سیاسی متوجه کارکردهای ضروری نمایشگاه برای توسعه کسب و کارها و پیشبرد تجارت و افزایش ارتباطات شوند.
وی با بیان اینکه دومین نمایشگاه و کنفرانس بین ‌المللی صنعت نمایشگاهی با حمایت‌ ‌های ویژه شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برپا شد، خاطرنشان کرد: در زمان حال تحولات تاثیرگذار و مطلوبی در این صنعت شکل گرفته که از جمله آن، توجه به مراکز نمایشگاهی استانی بوده است.
مدیرعامل سرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با تاکید بر اینکه شرکت سهامی نمایشگاه‌ های بین ‌المللی جمهوری اسلامی در ماه‌ های اخیر و پس از تغییر و تحولات مدیریتی توانسته جایگاه صنعت نمایشگاهی را به نحو مطلوب ارتقا دهد، افزود: نقش نمایشگاه‌ها در بازاریابی و شناسایی بازارهای جدید، شناسایی نیازهای مشتریان، کسب سهم بیشتر از بازار و درک اهمیت حضور در نمایشگاه‌ ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
به گفته وی چشم‌انداز روشنی در انتظار این صنعت مهم حوزه اقتصادی و کسب و کار است.
به گزارش ایرنا، شرکت‌ نمایشگاه ‌های بین ‌المللی استان اصفهان سالانه حدود 50 رویداد نمایشگاهی در اصفهان برگزار می کند که سلایق و زمینه‌های فعالیتی برای حضور در نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
نمایشگاه اصفهان علاوه بر مباحث اقتصادی برروی مباحث غیر اقتصادی نظیر اجتماعی و فرهنگی نیز تمرکز ویژه‌ای دارد، همچنین برگزاری نمایشگاه‌ هایی مانند حمل و نقل پاک، ازدواج، کتاب، قرآن، گردشگری، سلامت و ورزش، کودک و نوجوان و فرش دستباف در کنار عنوان اقتصادی، نشان می‌دهد نمایشگاه اصفهان به جز جنبه‌های اقتصادی، برای جنبه‌های اجتماعی و فرهنگی و نقش آن در توسعه کشور نیز اهمیت ویژه‌ای قائل است.
9913/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نمايشگاه بين المللي اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودرو‌های جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش تسنیم، هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودرو‌های جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با عنوان «نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴» (اتوکِینای چین ۲۰۲۴) از ۶ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین (تیانژو) در حال برگزاری است.

نمایشگاه قطعات خودرو و سالن‌های مرتبط با محصولات جانبی نیز در همان تاریخ‌ها (۶ تا ۹ اردیبهشت) در محل نمایشگاه بین المللی چین (جینگانژوانگ) برگزار می‌شود که فضایی به وسعت کل ۲۳۰,۰۰۰ متر مربع را پوشش خواهد داد.

در این نمایشگاه ۱۱۷ مدل خودرو توسط ۳۰ شرکت خودروساز جهان به نمایش در خواهد آمد. امسال این نمایشگاه با تمرکز بر انرژی‌های نو و با عرضه ۲۷۸ خودروی برقی در حال برگزاری است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل‌های خودرو، پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعت خودرو خواهیم بود. خودرو‌های برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه‌ها قرار خواهند داشت.

چری و جک و هونگچی از جمله شرکای تجاری چینی صنعت خودروسازی ایران هستند که در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را عرضه کرده اند. علاوه بر این برند‌های شناخته شده دنیا همچون ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس ٬تویوتا، ولوو، فولکس واگن در این نمایشگاه حضور پررنگی دارند.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی