Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:48:52 GMT

تیم فوتبال آلومینیوم اراک نود ارومیه را شکست داد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۲۲۳۱

تیم فوتبال آلومینیوم اراک نود ارومیه را شکست داد

اراک - ایرنا - تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر سه شنبه در هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک(آزادگان) کشور میزبان تیم نود آلومینیوم ارومیه بود که با یک گل از سد این تیم گذشت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ساعت 14 و 15 دقیقه امروز در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) این شهر و در مقابل بیش از 10 هزار تماشاچی به مصاف نود ارومیه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان کمالوند که پیش از این بازی با 33 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار داشتند با روحیه ای مضاعف مقابل تیم دهم جدول رده بندی صف آرایی کردند.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک بازی تهاجمی و حرکت از جناحین را در دستور کار خود قرار دادند تا در دقیقه 15 بازی «ایمان باصفا» با ضربه سر سانتر «مهدی ترکمان» را وارد دروازه حریف کرد و تیم خود را از حریف پیش انداخت.
بعد از این گل حملات تیم آلومینیوم روی دروازه حریف ادامه‌داشت اما، فرصت های این تیم یکی پس از دیگری از دست رفت و در نهایت این تیم با یک گل حریف خود را به خانه فرستاد.
آلومینیوم اراک با ترکیب «مسعود پور محمد»، «رامتین سلیمان زاده»، «امید نظامی پور»، «ابوالفضل قربانی»، «مهدی ترکمان»، سید «مهدی حسینی»، «ایمان باصفا»، «میثم آقایی»، «محمود قائدرحمتی»، «پوریا آریا کیا» و «علی یونسی»به مصاف نود ارومیه رفت.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک با 36 امتیاز رده پنجم جدول رده بندی لیگ دسته یک (آزادگان) کشور را حفظ کرد.
این تیم هفته آینده در هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک کشور در بوشهر به مصاف شاهین این شهر می رود.
3017/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ دسته يك آزادگان اراك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران برعهده امیر عرب‌براقی است و هادی طوسی و علی احمدی کمک‌های اول و دوم او خواهند بود.
همچنین کیوان علی‌محمدی به عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده است.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه امام‌ خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال