Web Analytics Made Easy - Statcounter

داستان سقوط هواپیمای امیلیانو سالا همچنان ادامه دارد.

طرفداری - ویلی مک کی، مدیر برنامه های امیلیانو سالا، مدارکی در اختیار رسانه ها قرار داده که نشان می دهد اظهارات مهمت دالمان، رئیس باشگاه کاردیف سیتی در مورد عدم اطلاعش از سفر سالا درست نیست.

به گزارش میرور، امیلیانو سالا که از باشگاه نانت فرانسه به کاردیف سیتی منتقل شده بود در اثر سقوط هواپیمایش، جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاردیف هنوز 15میلیون پوندی که بابت این انتقال به نانت بدهکار است را پرداخت نکرده است. آنها به نوعی مک کی، مدیر برنامه های سالا را مقصر می دانند. حالا مک کی نسبت به این موضع واکنش نشان داده است. اگر گزارش رسمی این سانحه هوایی نشان دهد که خلبان هواپیمای موردنظر، گواهینامه لازم را نداشته، کاردیف می خواهد در این مورد از باشگاه ولزی سلب مسئولیت شود. در ضمن آنها می خواهند علیه مک کی شکایت کنند. مدیر برنامه های سالا در این مورد گفت:

در این ماجرا، کاردیف سیتی هیچ کلاسی از خود نشان نداده و آنها سعی می کنند مرا مقصر جلوه دهند. همه در مورد همان پروازی حرف می زنیم که با سقوط به پایان رسید؟ باشگاه کاردیف تمام اطلاعات لازم در مورد این پرواز و سفر سالا را در اختیار داشت. چه زمانی آنها می خواهند حقیقت را بگویند؟

در ضمن او به این نکته هم اشاره کرد که در هیچ کدام از سفرهای قبلی، از هواپیمای پایپر مالیبو و خلبان موردنظر استفاده نشده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌های مازندران

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: تمام تجهیزات اخذ رأی و دستگاه احراز هویت پنج شهرستان مازندران آماده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، قاسم عزیززاده‌گرجی در حاشیه نشست شورای انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه دور دوم انتخابات در این مرحله همانند هفت حوزه انتخابیه کشور شاهد اخذ الکترونیکی هستیم.

وی افزود: آموزش‌های لازم برای کاربران و عوامل اجرایی انجام و شرایط لازم برای عموم مردم فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه استقرار صندوق‌های اخذ رأی در مکان‌های پرتردد و مصلی‌های جمعه در اختیار مردم قرار گرفت، گفت: دو مرحله مانور آزمایشی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها صورت گرفت.

عزیززاده گرجی ادامه داد: موضوعات و پشتیبانی و زیرساخت‌های لازم باید به منظور انتخابات پرشور باید فراهم شود با توجه به اینکه مقدمات و تجهیزات اخذ رأی و دستگاه احراز هویت نیز آماده است.

کد خبر 751617

دیگر خبرها

  • امباپه سوال خبرنگار را بی‌جواب گذاشت
  • تصمیم عجیب ستاره بارسا: مدیر برنامه لازم ندارم
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در ۵ شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌های مازندران
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ بیش از ۱۰۰ مدیر ناکارآمد برکنار شدند
  • وعده صادق نشان داد یک ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد