Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان- ايرنا- مديرعامل شرکت نمايشگاه ‌هاي بين‌المللي استان اصفهان از حضور اين شرکت در دومين نمايشگاه و کنفرانس بين‌المللي صنعت نمايشگاهي ايران خبر داد.

علي يارمحمديان روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا با اشاره به اينکه اين نمايشگاه در روزهاي دوم تا پنجم ماه اسفند در محل دائمي نمايشگاه‌ هاي بين‌ المللي تهران برگزار مي‌شود، افزود: مرکز نمايشگاهي اصفهان يکي از چهار مرکز معتبر نمايشگاهي کشور به شمار مي‌ رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: مرکز نمايشگاهي اصفهان با تمام توان و قدرت در دومين نمايشگاه بين المللي صنعت نمايشگاهي حضور داشته و به ارائه توانمندي‌ هاي خود در اين حوزه مي ‌پردازد.
مديرعامل شرکت نمايشگاه هاي بين المللي استان اصفهان بيان کرد: برگزاري اين نمايشگاه براي آشنايي تمامي بخش‌ هاي اقتصادي و غيراقتصادي با صنعت نمايشگاهي و توانمندي ‌هاي شرکت‌ هاي برگزارکننده رويدادهاي نمايشگاهي بسيار مهم و قابل توجه به حساب مي آيد.
وي ادامه داد : در طول سال مراکز نمايشگاهي امکانات ويژه‌اي فراهم مي ‌کنند تا اصناف و فعالان اقتصادي مختلف، توانمندي‌ها و دستاوردهاي خود را به نمايش بگذارند و فرصت ‌هاي لازم براي توسعه کسب و کار خود را فراهم کنند.
يارمحمديان خاطرنشان کرد: در نمايشگاه امسال تمامي شرکت‌ هاي فعال در حوزه برگزاري رويدادهاي نمايشگاهي گردهم جمع شدند تا تمامي افراد علاقمند به حوزه نمايشگاهي در بخش‌هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، هنري، ورزشي و حتي سياسي متوجه کارکردهاي ضروري نمايشگاه براي توسعه کسب و کارها و پيشبرد تجارت و افزايش ارتباطات شوند.
وي با بيان اينکه دومين نمايشگاه و کنفرانس بين ‌المللي صنعت نمايشگاهي با حمايت‌ ‌هاي ويژه شرکت سهامي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي جمهوري اسلامي ايران برپا شد، خاطرنشان کرد: در زمان حال تحولات تاثيرگذار و مطلوبي در اين صنعت شکل گرفته که از جمله آن، توجه به مراکز نمايشگاهي استاني بوده است.
مديرعامل سرکت نمايشگاه هاي بين المللي استان اصفهان با تاکيد بر اينکه شرکت سهامي نمايشگاه‌ هاي بين ‌المللي جمهوري اسلامي در ماه‌ هاي اخير و پس از تغيير و تحولات مديريتي توانسته جايگاه صنعت نمايشگاهي را به نحو مطلوب ارتقا دهد، افزود: نقش نمايشگاه‌ها در بازاريابي و شناسايي بازارهاي جديد، شناسايي نيازهاي مشتريان، کسب سهم بيشتر از بازار و درک اهميت حضور در نمايشگاه‌ ها بسيار مورد توجه قرار گرفته است.
به گفته وي چشم‌انداز روشني در انتظار اين صنعت مهم حوزه اقتصادي و کسب و کار است.
به گزارش ايرنا، شرکت‌ نمايشگاه ‌هاي بين ‌المللي استان اصفهان سالانه حدود 50 رويداد نمايشگاهي در اصفهان برگزار مي کند که سلايق و زمينه‌هاي فعاليتي براي حضور در نمايشگاه در نظر گرفته شده است.
نمايشگاه اصفهان علاوه بر مباحث اقتصادي برروي مباحث غير اقتصادي نظير اجتماعي و فرهنگي نيز تمرکز ويژه‌اي دارد، همچنين برگزاري نمايشگاه‌ هايي مانند حمل و نقل پاک، ازدواج، کتاب، قرآن، گردشگري، سلامت و ورزش، کودک و نوجوان و فرش دستباف در کنار عنوان اقتصادي، نشان مي‌دهد نمايشگاه اصفهان به جز جنبه‌هاي اقتصادي، براي جنبه‌هاي اجتماعي و فرهنگي و نقش آن در توسعه کشور نيز اهميت ويژه‌اي قائل است.
9913/6026/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودرو‌های جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش تسنیم، هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودرو‌های جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با عنوان «نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴» (اتوکِینای چین ۲۰۲۴) از ۶ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین (تیانژو) در حال برگزاری است.

نمایشگاه قطعات خودرو و سالن‌های مرتبط با محصولات جانبی نیز در همان تاریخ‌ها (۶ تا ۹ اردیبهشت) در محل نمایشگاه بین المللی چین (جینگانژوانگ) برگزار می‌شود که فضایی به وسعت کل ۲۳۰,۰۰۰ متر مربع را پوشش خواهد داد.

در این نمایشگاه ۱۱۷ مدل خودرو توسط ۳۰ شرکت خودروساز جهان به نمایش در خواهد آمد. امسال این نمایشگاه با تمرکز بر انرژی‌های نو و با عرضه ۲۷۸ خودروی برقی در حال برگزاری است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل‌های خودرو، پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعت خودرو خواهیم بود. خودرو‌های برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه‌ها قرار خواهند داشت.

چری و جک و هونگچی از جمله شرکای تجاری چینی صنعت خودروسازی ایران هستند که در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را عرضه کرده اند. علاوه بر این برند‌های شناخته شده دنیا همچون ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس ٬تویوتا، ولوو، فولکس واگن در این نمایشگاه حضور پررنگی دارند.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی