Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال پاس در یک دیدار بسیار حساس و شش امتیازی در همدان برابر تیم قدرتمند و صدرنشین گل گهر سیرجان به میدان رفت تا بتواند با کسب پیروزی در این دیدار خانگی خود را به صدر جدول نزدیک کند.

در نیمه نخست این مسابقه دو تیم بازی کسل‌کننده‌ای را ارائه دادند و باوجود اینکه تیم فوتبال پاس در این دیدار میزبان بود نتوانست در نیمه اول کاری را صورت دهد و تیم فوتبال گل گهر نیز از ابتدای مسابقه نشان داد که تنها برای کسب مساوی و حداقل امتیاز به همدان سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول مسابقه دو تیم با نتیجه صفر به صفر به رختکن رفتند اما با آغاز نیمه دوم این پاسی‌ها بودند که برای زدن گل به آب‌وآتش زدند که در این دیدار شش امتیازی دست‌پر از زمین مسابقه خارج شوند تا اینکه حملات متعدد پاس در دقیقه ۶۴ به بار نشست و آرمین طلایی منش به زیبایی با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

بعد از این گل زیاد طول نکشید و در دقیقه ۷۰ سیرجانی‌ها این گل خورده را جبران کردند تا بازی به تساوی کشیده شود و درنهایت تا پایان بازی پاسی‌ها هرچه زدند به در بسته خوردند تا این دیدار با نتیجه یک‌بریک به پایان برسد.

تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان با این یک امتیاز ارزشمند با ۳۴ امتیاز به تنهایی در صدر جدول گروه ب قرار گرفت و تیم فوتبال پاس همدان نیز ۲۷ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر در رده سوم جای خوش کرد تا شانس حضور در رده دوم را در بهترین موقعیت از دست بدهد.

اما دیگر نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در گروه الف امروز در یک دیدار بیرون از خانه به مصاف تیم قدرتمند داماش در گیلان رفته بود که درنهایت در این دیدار با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا شرایط در پایین جدول برای این تیم پیچیده شود.

در هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در گروه ب تیم فوتبال پاس همدان در یک دیدار بیرون از خانه چهارشنبه ۸ اسفند به مصاف شهرداری فومن خواهد رفت و تیم فوتبال شهرداری در همدان از گروه الف سه‌شنبه ۷ اسفند در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان خوشه طلایی ساوه است.

کد خبر 4547062

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پاس همدان تیم فوتبال داماش گیلان سیرجان شهرداری همدان لیگ دسته دوم فوتبال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان نیمه ابرای در استان همدان تا چند روز آینده

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • آسمان نیمه ابرای در استان همدان تا چند روز آینده
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر