Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در گردهمایی طلاب و روحانیون استان بوشهر که با هدف تبیین نقش حوزه‌های علمیه در تحقق گام دوم انقلاب برگزار شد، گفت: ۴۰ سال است انقلاب اسلامی در مقابل تهدید‌های سخت و نرم دشمنان و برخی سوء مدیریت‌ها مقاومت کرده و این نشان از عظمت انقلاب اسلامی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهل سال دشمنان داخلی و خارجی تلاش کرده اند، اما با هدایت‌های رهبرمعظم انقلاب، این انقلاب سرافراز باقی مانده و در مقابل تمامی تهاجم‌ها ایستادگی کرده است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود:انقلاب در این ۴۰ سال دوران تثبیت خود را سپری کرده و با همه مشکلات داخلی و خارجی در حوزه ولایت سالم ماند که همین باعث ماندگاری آن شده است.

وی بیان کرد: حوزه‌های علمیه با ایجاد کارگروه‌ها و کمیسیون‌ها ماموریت دارند در تحقق ابعاد پیام رهبری کار‌های معرفتی انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اطاعت از رهبری را واجب و تخطی از آن را گناه دانست و گفت: حوزه علمیه باید با ایجاد کارگروه‌ها و کمیسیون‌های تمام ماموریت پیدا کند که ابعاد مختلف پیام رهبری را اجرایی کند.

حجت الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: سال‌هاست رهبر معظم انقلاب اسلامی نکات بسیار مهم و اساسی را در خصوص اداره جامعه و سبک زندگی مردم مطرح کرده‌اند؛ امروز سبک زندگی ملت مورد هجوم بدخواهان نظام اسلامی قرار گرفته است.

وی افزود: نظام استکبار با دستگاه عظیم تبلیغاتی و رسانه‌ای و راه اندازی ۲۰۰ تا ۳۰۰ شبکه سبک زندگی مردم، نوع پوشش و رفتار مردم را مورد هجوم قرار داده است.

وی گفت: کمک به تحقق گام دوم انقلاب حرکت در مسیر رهبری است.

انتهای پیام/ک

نظام استکبار به سبک زندگی مردم هجمه وارد کرده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد

عزت‌الله ضرغامی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت، گفت: جا دارد از سازمان صداوسیما به‌خاطر انعکاس خوب در حوزه صنایع دستی و سنت‌های بومی مردم در سریال نون خ تشکر کنم. در نمایش دادن سبک زندگی مردم و برنامه‌های محلی و سنتی و ترویج این زندگی پاک خیلی موفق بودند. تصور من این است که اگر اینها به صورت فیلم‌های کوتاه دربیاید، در حوزه تولید شادی و روحیه برای مردم، می‌تواند خیلی موثر باشد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره مقایسه موزه ملی با موزه لوور گفت: از من در مورد قیمت بلیط‌ها سوال شده بود و من گفتم رقم ۳۰ هزار تومان که سال‌ها تغییر نکرده بود، رقمی بسیار پایین و از همه دنیا ارزان‌تر است. حتی من گفتم که نمی‌خواهیم خودمان را با موزه لوور مقایسه کنیم که ۲۲ یورو و معادل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: خدمات خاصی در موزه لوور داده نمی‌شود و تقریبا همه موزه‌ها شبیه هم هستند و ما کارشناسان خیلی خوبی داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری

دیگر خبرها

  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • مفاهیم قرآن بینشی عمیق به انسان می‌بخشد
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • ضرغامی: موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود