Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@17:22:58 GMT

گمرک: ورود اسکناس ارز به هر میزان آزاد است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۲۸۵۱

گمرک: ورود اسکناس ارز به هر میزان آزاد است

گمرک ایران اعلام کرد: ورود اسکناس ارز به کشور به هر میزان آزاد است و هیچ دستگاهی حق ممانعت از ورود اسکناس ارز را ندارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در بخشنامه اخیر گمرک ایران آمده است: پیرو بخشنامه هایی در خصوص شرایط ورود ارز به کشور مطابق با بند (۴) مصوبات جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور مورخ ۹۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۷.۱۰، هر شخص حقیقی و حقوقی می تواند با رعایت مقرراتی که بانک مرکزی اعلام کرده به هر میزان اسکناس ارز وارد کشور نماید و هیچ یک از دستگاه های امنیتی، انتظامی و گمرک حق ممانعت از آن را ندارد، هرگونه ممانعت تخلف اداری محسوب می شود و فرد متخلف در صورت محکومیت در بار اول به انفصال موقت به مدت ۶ ماه و در صورت تکرار به مجازات های بالاتر محکوم می شود.      

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: گمرک ورود اسکناس ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان رسید.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۸۸ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان است.

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست