Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:33:21 GMT

پرسپولیس - پدیده بازی سرهای شکسته (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۳۲۲۳

علی علیپور و ماریو بودیمیر دو مهاجم تیم پرسپولیس، در مقابل پدیده از ناحیه سر مصدوم شدند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در نیمه اول بازی پرسپولیس و پدیده، محمد حسین مرادمند با علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس برخوردی داشتند که منجر به آسیب دیدگی ستاره قرمزپوشان پایتخت شد و به همین دلیل او نیمه دوم را با سربانداژ شده آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مرادمند نیز به همین شکل وارد زمین شد.

 

او علی رغم این مصدومیت در ادامه بازی برای سرزنی تلاش زیادی کرد و حتی یک ضربه او نیز به سمت دروازه رفت و در چارچوب قرار گرفت اما گلر حریف توپ را مهار کرد.

 

در بازی دور برگشت این دو تیم در لیگ برتر نیز یکی دیگر از مهاجمان دچار شکستگی از ناحیه سر شد. ماریو بودیمیر در برخورد با مرادمند به شدت مصدوم شد و حتی تا چند روز بعد هم با بانداژ روی سر بازی را ادامه داد.

 

 

 

پدیده شهر خودرو پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده شهر خودرو پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رضا درویش سومین سال تکیه بر صندلی مدیرعاملی پرسپولیس را آغاز کرده، مالکیت این باشگاه دستخوش تغییر و تحول بنیادین شده و به همین دلیل بسیاری انتظار داشتند که این تغییر به پست مدیرعاملی هم برسد.

اما محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی تاکید کرد که مالکان جدید باشگاه به هیچ وجه قصد ایجاد تغییر در مدیریت باشگاه را ندارند و رضا درویش نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

به این ترتیب احتمالا اعضای فعلی هیئت‌مدیره با مدیرعاملی رضا درویش به کار خود ادامه خواهند داد تا مدیرعامل سرخپوشان همچنان روی این صندلی باقی بماند.

دیگر خبرها

  • عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد
  • ۲ بند خاکی در زیرکوه شکست/ ادامه امدادرسانی از سوی امدادگران
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟