Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:40:53 GMT

مرند در نمایشگاه ملی مدیریت شهری و روستایی شرکت می کند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۳۴۰۳

مرند در نمایشگاه ملی مدیریت شهری و روستایی شرکت می کند

مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مرند در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: شهرداری مرند برای معرفی و ارائه فرصت های گردشگری و پتانسیل های این شهرستان، همزمان با ۴۰ امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی بندرعباس حضور می یابد.

سعید ابراهیمی افزود: شهرداری مرند در این نمایشگاه عملکرد ۴۰ ساله خود را در حوزه‌ های مختلف گردشگری، فضای سبز و تفرجگاهی و خدمات حمل و نقل درون شهری ارائه می‌ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طرح پیشنهادی تفرجگاه سد شهید کلانتری، معرفی پروژه(مشارکتی) تجاری خدماتی اطلس،  بازآفرینی شهری و محلات کم برخوردار و حمل و نقل عمومی را از محورهای اصلی نمایشگاه بندرعباس برشمرد و ادامه داد: شهرداری مرند طرح های تفرجگاهی و معرفی فرصت های گردشگری را به بازدید کنندگان معرفی خواهد کرد تا مورد ارزیابی کارشناسان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی شهرداری مرند تاکید کرد: با توجه به نزدیکی ایام نوروز، فرصتی فراهم شده تا نسبت به معرفی جاذبه های گردشگری و آثار باستانی مربوط به مرند اقدام و این شهر تاریخی و فرهنگی را به عنوان میزبانی شایسته برای مسافرین نوروزی ۹۸ معرفی کنیم.

ابراهیمی در پایان با اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه اذعان داشت: نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی که به مناسبت چهلمین سالگرد بزرگداشت انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه ریزی شده اول تا سوم اسفند ۱۳۹۷ به همت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در بندرعباس برگزار می شود.

کد خبر 4547046

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران تبریز شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام از اشتراک‌پذیری ۱۰۲۳۶ مشترک جدید در طول سال ۱۴۰۲ در مناطق شهری و روستایی ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، مجتبی بهادری امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران از اشتراک‌پذیری ۱۰۲۳۶ مشترک جدید در طول سال ۱۴۰۲ در مناطق شهری و روستایی ایلام خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۴۲۰۸ مورد در ایلام، ۲۰۵ مورد در چوار، ۵۲۴ مورد در ایوان، ۴۳۰ مورد در دره شهر، ۵۶۵ مورد در آبدانان، ۸۴۵ مورد در دهلران، ۲۲۲ مورد در صالح آباد، ۱۱۳ مورد در آسمان آباد، ۶۶۴ مورد در ملکشاهی، ۳۰۷ مورد در مهران، ۳۲۸ مورد در بدره، ۶۵ مورد در زرنه، ۴۷۴ مورد در لومار، ۴۹۷ مورد در موسیان، ۵۰۲ مورد در توحید، ۲۱۶ مورد در پهله و ۷۱ مورد در میمه بوده است.

وی افزود: در مجموع تعداد مشترکین گاز در مناطق شهری و روستایی استان به ۲۱۵۴۶۵ مشترک رسیده است.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه شرکت گاز استان ایلام حرکت رو به رشد و پرشتابی در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان دنبال کرده است، افزود: هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و بیش از ۹۹ درصد جمعیت روستایی ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و این استان در ردیف استان‌های سبز کشور قرار گرفته است.

بهادری با بیان اینکه نقش بی‌بدیل گاز در سبد انرژی گامی مؤثر در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است، گفت: جایگزینی گاز طبیعی به‌عنوان یکی از اهداف استراتژیک این شرکت علاوه بر حفظ محیط زیست، در ایجاد رفاه عمومی، برقراری عدالت اجتماعی، پیشران توسعه اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت و اشتغال پایدار در روستاها تأثیر به‌سزایی دارد.

وی گفت: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقشار نیازمند جامعه در مجموع تعداد ۳۸۵ مورد گازکشی داخلی ساختمان افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در طول سال گذشته به صورت رایگان انجام داده است.

کد خبر 747609

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است