Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@10:22:45 GMT

محور تکاب - ایرانخواه پس از 4 روز بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۳۵۱۰

محور تکاب - ایرانخواه پس از 4 روز بازگشایی شد

حبیب الله شیوخی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محور از جمعه هفته گذشته تا امروز به علت بارش سنگین برف و تداوم کولاک شدید مسدود شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شد.
وی بیان کرد: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب در چهار روز گذشته به صورت مستمر و روزانه این محور را برف روبی و پس از پاکسازی بازگشایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از صبح امروز نیز راهداران گردنه های سخت گذر این محور را به طول 12 کیلومتر برف روبی و نمک پاشی کردند و تردد در محور دو ایرانخواه هم اینک به سهولت در جریان است.
شیوخی گفت: ارتفاع برف در محور تکاب - دو راهی ایرانخواه به بیش از سه متر می رسد و با توجه به وجود گردنه های برف گیر و سخت گذر، بازگشایی محور در چند نوبت انجام شد.
وی افزود: با توجه به ارتفاع بالای برف در حاشیه جاده و احتمال کولاک ناگهانی و یخبندان در ساعات پایانی شب، رانندگان خودروها و وسایل نقلیه از تردد شبانه در این محور خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، تکاب در جنوب آذربایجان غربی و دیواندره در استان کردستان، هر کدام با جمعیتی بالغ بر 80 هزار نفر در فاصله 65 کیلومتری از هم واقع شده اند و محور دو راهی ایرانخواه راه دسترسی این 2 شهرستان است که دارای گردنه های سخت گذر بوده و در فصل سرما و یخبندان همواره برف گیر و کولاکی است.
جاده های این شهرستان در یک ماه اخیر همواره در محاصره برف و کولاک شدید قرار داشت.
7514/6185/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آذربایجان غربی استان کردستان راهداری و حمل و نقل جاده سرما وسایل نقلیه 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: تصادف هفت دستگاه خودرو در محور شوش - اهواز در روز دوشنبه سه نفر مصدوم بر جا گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عارف شرهانی گفت: در این تصادف خودروهای پراید، پژوپارس، نیسان، 2 کامیون، ایسوزو و نیسان دو کابینه به دنبال لغزندگی جاده ناشی از بارندگی با هم برخورد کردند.

وی افزود: 2 دستگاه آمبولانس 115 از شوش به محل حادثه اعزام شد اما مصدومان شامل سه مرد در رده سنی 36 تا 39 ساله با رضایت شخصی به بیمارستان منتقل نشدند.

به گزارش تسنیم، تصادف 2 دستگاه خودرو در سه راهی گتوند طی 24 ساعت گذشته نیز یک کشته و پنج مصدوم بر جا گذاشت.

در حال حاضر 156 دستگاه آمبولانس و 130 پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ بر اثر بارش باران در محور کرج_کندوان (فیلم)
  • دست‌فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان ساماندهی شوند
  • ارتفاعات و روستاهای تکاب در چهل و نهمین روز بهار سفیدپوش شد
  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد