Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@16:25:19 GMT

چرا باید به همسرمان وفادار باشیم؟

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۳۶۷۷

وفاداری در زندگی زناشویی یکی از پایه های اصلی داشتن زندگی زناشویی سالم و پایدار است. اما باید بدانید که معنای این وفاداری فقط خیانت نکردن نیست .

۱. وفادار بودن به همسرتان او را هم تشویق می‌کند که به شما وفادار باشد.

۲.وفادار بودن باعث دوام رابطه/ازدواج‌تان می‌شود. سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای خاتمه دادن به یک رابطه/ازدواج خیانت کردن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۳. وفادار بودن باعث آرامش فکر و ذهن‌تان می‌شود. دیگر نیازی به پنهان‌کاری نخواهید داشت و لازم نیست تک‌تک دروغ‌هاتان را هم به خاطر بسپارید.

۴. وفادار بودن کیفیت رابطه‌جنسی‌تان را افزایش می‌دهد. وقتی همسرتان می‌داند به او وفادار هستید، بالاترین لذت را به شما خواهد داد. هیچ‌کس در ارتباط‌جنسی با کسی که به او وفادار نیست احساس امنیت نمی‌کند.

۵. وفادار بودن به شما این امکان را می‌دهد روی رابطه/ازدواج‌تان تمرکز کنید. حواس‌تان دیگر پرت لاس زدن با دیگران یا ارتباطات جنسی خارج از ازدواج نخواهد شد. تمرکز به شما کمک می‌کند زندگی احساسی سالم‌تری داشته باشید.

۶. بدون وفاداری عشقی هم در کار نخواهد بود.

۷. اگر نمی‌خواهید وفادار باشید اصلاً چرا باید در آن رابطه/ازدواج بمانید؟ اگر نمی‌توانید فقط با یک نفر باشید چه دلیلی دارد خودتان را متعهد کنید؟ اگر از تعهد خسته شده‌اید، به رابطه‌تان خاتمه دهید. لازم نیست در رابطه بمانید و خیانت کنید. این کار فقط تعهد و شخصیت‌تان را زیر سؤال می‌برد.

۸. خداوند وفادار است، سعی کنید مثل او باشید. خداوند سرچشمه‌ی عشق و محبت است.

۹. وفاداری باعث می‌شود بهترین الگو برای فرزندان‌تان باشید. بچه‌ها از اعمال و رفتار ما درس می‌گیرند.

۱۰. وفادار بودن تأثیر مثبتی بر شخصیت‌تان خواهد داشت. با این روش می‌توانید با اعتمادبه‌نفس بیشتری زندگی کنید. راستی و درستی اهمیت زیادی دارد، می‌توانید آن را از زندگی شخصی‌تان شروع کنید. اگر در زندگی شخصی‌تان راست و درست رفتار نکنید، خواهید دید که کل زندگی‌تان فرو می‌پاشد.

همسران وفادار چه خصوصیات اخلاقی دارند

چیزی که پیوند زناشویی بیشتر از هر چیزی به آن نیاز دارد، تعهد کامل نسبت به همدیگر است. یعنی شما نباید نگران باشید که مبادا همسرتان رفتاری خارج از تعهدی که به شما دارد داشته باشد یا او هم نباید نگران این باشد که ممکن است شما کاری بکنید که بر خلاف تعهدتان باشد. وفاداری در رابطه ی زناشویی فراتر از صرفا ارتباط برقرار نکردن با زن یا مردی دیگر است. وفاداری واقعی یعنی اینکه با همسرتان کاملا یکی و متحد شوید .

وفاداری یعنی با زن/مرد دیگری گرم نگیرید

هر گونه رفتاری که فراتر از یک تعامل ساده بین شما و فرد دیگری از جنس مقابل تان باشد، مصداق بی وفایی و خیانت است . شما می دانید که صرفا بی ضرر بودن این نوع ارتباط و تعامل با جنس مخالف، توجیه کننده ی رفتار شما نیست .

وفاداری یعنی رابطه جنسی رضایت بخشی داشته باشید

وفادار بودن نسبت به همسرتان یعنی اینکه بتوانید نیازهای او را تامین کنید. البته زمان هایی وجود دارد که ممکن است نتوانید رابطه ی جنسی صد در صد موفقی داشته باشید و این کاملا طبیعی است، اما نباید اجازه بدهید این زمان ها، زیاد بشوند. وفاداری در زندگی مشترک یعنی تقویت پیوندتان با نزدیکی و صمیمیتی که خاص رابطه ی شما دو نفر باشد .

وفاداری یعنی در مورد همسرتان بد صحبت نکنید

به عنوان یک دوست وفادار حتما اجازه نمی دهید کسی در مورد دوست تان بد حرف بزند و شما هم پشت سر او حرف ناخوشایندی نمی زنید. در زندگی زناشویی هم باید در مورد همسرتان و پشت سر او، از هر گونه کلام منفی خودداری کنید. وفاداری یعنی اینکه تحت هر شرایطی پشت سر همسرتان خوب حرف بزنید. اگر مشکلی دارید که باید آن را مطرح کنید، فقط با همسرتان و در خلوت خودتان این کار را بکنید .

وفاداری یعنی رازهای تان را فقط با همسرتان در میان بگذارید

شما زندگی مشترکی با همسرتان دارید، بنابراین او تنها کسی است که باید روح مشترک با او پیدا کنید. اگر نیاز به شانه هایی برای گریه کردن دارید، بگذارید همسرتان تکیه گاه شما باشد. درست است که شما بیرون از خانه هم یک سیستم حمایتی از دوستان دارید، اما نباید رازهای تان را فقط با همسرتان در میان بگذارید .

وفاداری یعنی رازدار همسرتان باشید

وفادار بودن نسبت به همسر یعنی رازدار او بودن. شما باید بدانید رازهای همسرتان مانند رازهای خود شما هستند و نباید این مسائل را با کس دیگری مطرح کنید .


سلامت نیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: همسرداری وفاداری رازداری رابطه جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم

یک دستیار سابق ترامپ فاش کرد رییس جمهور سابق آمریکا از او خواسته بوده در مورد رابطه با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن ساکت باشد.

به گزارش شفقنا، «هوپ هیکس» دستیار ارشد سابق دونالد ترامپ، شهادت داد که در روز‌های پایانی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ به او گفته بود که رابطه او با بازیگر فیلم‌های پورن «استورمی دنیلز» را انکار کند.

شهادت هیکس به هیئت منصفه در رابطه با دادگاه جاری ترامپ به ویژه در مورد روابط خارج از عرف او نقش مهمی ایفا می‌کند؛ چه اینکه او اکنون در رقابتی سخت با بایدن برای رسیدن دوباره به کاخ سفید به سر می‌برد.

دنیلز تهدید کرده بود داستان رابطه خود در سال ۲۰۰۶ را در معرض دید عموم قرار می‌دهد؛ این درحالی است که ترامپ اصولاً موضوع رابطه با این بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن را رد می‌کند.

هیکس شهادت داد که چهار روز قبل از انتخابات ۸ نوامبر ۲۰۱۶ به ترامپ گفته بود که وال استریت ژورنال جزئیات داستان دنیلز را منتشر خواهد کرد. هیکس که به عنوان دبیر مطبوعاتی کمپین انتخاباتی خدمت می‌کرد، گفت: «او می‌خواست مطمئن شود که هر نوع رابطه انکار شده است.»

او گفت که ترامپ نمی‌خواست همسرش ملانیا این موضوع را بفهمد، موضوعی که شامل ادعا‌هایی مبنی بر رابطه او با کارن مک‌دوگال، مدل سابق پلی‌بوی هم بود. ترامپ رابطه با هر دو زن را رد کرده است. هیکس می‌گوید: «او نگران این بود که همسرش روزنامه‌های صبح را نبیند و از من می‌خواست مطمئن شوم که روزنامه‌ها در آن روز صبح به محل اقامت همسرش تحویل داده نمی‌شوند.»

البته شهادت هیکس می‌تواند به وکلای ترامپ کمک کند تا ادعا کنند که او به دنیلز پول داده است تا همسرش و نه رای دهندگان را از شنیدن اتهامات جنسی مخفی کند.

گفتنی است ترامپ با ۳۴ عنوان اتهامی مختلف روبرو است که برخی از آن‌ها دستکم چهار سال زندان دارند.

دیگر خبرها

  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم
  • هوش مصنوعی رابطه بین روده و آلزایمر را کشف کرد!
  • رابطه سلامت روده و سلامت مغز
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی