Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@21:05:05 GMT

حذف یاران دایی در آخرین دقایق مقابل الریان قطر

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۴۱۱۴

در مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، سایپا ایران از ساعت ۱۸:۳۰ مهمان الریان قطر بود. این دیدار در نیمه نخست یک بر یک شد. در حالی که بازی در نیمه دوم بدون گل جریان داشت، در واپسین دقایق الریان گل دوم و سوم را زد و به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و سایپا نتوانست به جمع ۳۲ تیم مرحله گروهی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای سایپا آرمان رمضانی در دقیقه چهارم بازی گلزنی کرد. این مهاجم جوان در دقیقه چهارم این دیدار توانست موقعیت خوبی را برای خودش فراهم کند و روی غفلت مدافعان الریان و با ضربه نوک پا، گل نخست را به ثمر رساند.

در ادامه الریان فشار خود را بیشتر کرد و روی اشتباه خط دفاعی سایپا و پاس خوب رودریگو تاباتا، ژلمن ریواس گلزنی کرد و بازی مساوی شد.

سایپا در اواخر نیمه دوم می‌توانست دروازه الریان را برای بار دوم باز کند و تیر خلاص را به این تیم قطری بزند، اما ضربه مهاجم خارجی سایپا دقیق نبود تا آه از نهاد مربی و بازیکنان سایپا بلند شود.

دقایقی بعد از این موقعیت، الریان روی یک ارسال بلند به داخل محوطه جریمه و ضربه سر محمد سلیمان گل دوم را زد تا سایپا از رقیبش عقب بیافتد.

در دقیقه ۹۰، ژلمن ریواس روی غافلگیری خط دفاعی سایپا توانست گل دوم و سوم تیمش را بزند و سایپا از گردونه مسابقات حذف شود.

این نتیجه تا پایان بازی پابرجا ماند تا یاران علی دایی نتوانند به همراه استقلال، ذوب آهن و پرسپولیس به مرحله گروهی صعود کنند.

الریان بازی در مرحله بعد در گروه C. همراه با تیم‌های الاتحاد عربستان، لوکوموتیو تاشکند و الوحده امارات به رقابت خواهد پرداخت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم فوتبال الریان لیگ فوتبال سایپا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی لطفی پس از اینکه در دیدار حساس مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و توانست پاس گل سوم آلومینیوم را با ارسال دیدنی از روی کرنر به شروین بزرگ بدهد و زمینه‌ساز کامبک تیمش در وقت‌های اضافه شود، برابر فولاد خوزستان نیز عملکرد موفقی ارائه داد.

این هافبک ریزنقش در دیدار مقابل فولاد خوزستان پس از حملات متوالی از سمت چپ زمین توانست تاثیر خود را بگذارد و پاس رو به جلوی او با ارسال یونس اکبرپور و ضربه سر محمدامین کاظمیان تبدیل به گل مساوی آلومینیوم اراک شود.

لطفی که پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان توانسته بود چهار پاس گل برای نتیجه‌گیری آلومینیوم اراک بدهد، در بازی اخیرشان هم عملکرد خوبی داشت تا بتوانند با کسب امتیاز به استقبال دیدارهای آینده بروند.

آلومینیوم اراک دو روز دیگر باید به مصاف پیکان برود که برخی بازیکنان این تیم از جمله محمدمهدی لطفی تجربه حضور در جمع خودروسازان را دارند و به دنبال درخشش و کسب پیروزی برابر تیم سابق خود هستند.

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • فیلم|گل فوق العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوزاکا از زمین خودی/گل مهاجم ایرانی نامزد جایزه پوشکاش
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن