Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:12:59 GMT

دی بروین: جام نه، پیروزی هدف منچسترسیتی است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۴۵۷۰

دی بروین: جام نه، پیروزی هدف منچسترسیتی است

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی سیتی، در مورد اهداف تیمش در فصل پیش رو صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی بروین در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار لیگ قهرمانان مقابل شالکه حاضر شده و از روند بهبود مصدومیت خود سخن گفت.

 

 

کوین دی بروین گفت: من فکر می کنم زمانیکه شما در مسیر و جریان چیزی قرار دارید نباید خیلی به آن فکر کنید زیرا همه چیز روال طبیعی خود را طی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانیکه شما از بند مصدومیت رها شده اید تلاش می کنید عملکرد سابق خود را تکرار کنید اما ممکن است به همین سرعت این اتفاق رخ ندهد.

 

احساس می کنم از زمان بازگشت به میادین عملکرد بهتری نشان داده ام و به همین دلیل حس خیلی خوبی دارم. هدف ما این نیست که در چهار جام را قهرمان شویم بلکه ما می خواهیم در همه مسابقات پیش رو به پیروزی برسیم. همه ما از شرایط فعلی راضی هستیم اما علاقه داریم در هر دیدار پیشرفت خود را نشان دهیم. اگرچه در لیگ برتر در چند مسابقه نتایج خوبی نگرفتیم اما هنوز هم در چهار جام شانس قهرمانی داریم.

 

در طول این فصل فقط یک بازیکن به جمع ما اضافه شد اما سبک بازی ما همیشه یکسان خواهد بود و ما آن را تغییر نخواهیم داد. شاید نتوانیم مانند فصل گذشته باشیم اما می خواهیم جام های بیشتری را به دست آوریم و مهم ترین نکته این است که در صورت کسب سه عنوان قهرمانی، بهتر از سال قبل عمل کرده ایم."

منچستر سیتی کوین دی بروین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی کوین دی بروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،گفتنی است که بیت‌کوین از تورم ایالات متحده سود می‌برد، این ارز دیجیتال ممکن است در حال حاضر بیش از هر موقع دیگری با دلار آمریکا هماهنگ شده‌ باشد. این ایده که بیت‌کوین با افزایش تورم در ایالات متحده افزایش خواهد یافت، ممکن است قدیمی باشد اما در واقع به نظر می‌رسد که اگر ارزش دلار افزایش یابد، می‌تواند به قیمت بیت‌کوین آسیب برساند و برعکس در صورتی که ارزش دلار کاهش یابد می‌تواند به عنوان محرکی برای رشد بیت‌کوین عمل کند.

همانگونه که در لحظه نگارش این گزارش قیمت هر عدد بیت‌کوین پس از انتشار گزارش‌های ناخوشایند از اقتصاد ایالات متحده و کاهش ارزش دلار رشد کرد و از ۶۴ هزار و ۳۳۰ دلار به ۶۴ هزار و ۳۶۰ دلار رسید.

بیت‌کوین ۱۴۰.۰۰۰ دلاری تا پایان سال؟

بیت‌کوین در حال حاضر این پتانسیل را دارد که به بالاترین قیمت در سزح تاریخی دست یابد؛ این اتفاق در صورتی رخ خوهد که فدرال رزرو کاهش نرخ بهره را در دستور کار خود قرار دهد. گفتنی است که افزایش نرخ‌های بهره می‌تواند به ارزهای دیجیتال آسیب وارد کند و جذابیت سرمایه‌گذاری‌های پرریسک‌ را کاهش دهد. این منجر به تغییر اولویت سرمایه‌گذاران به سمت سرمایه‌گذاری امن‌تر و دور شدن از دارایی‌های با رشد بالا مانند بیت کوین می‌شود. در نتیجه، این موضوع باعث کاهش تقاضا و کاهش بالقوه قیمت ارزهای دیجیتال می‌شود. در مقابل کاهش نرخ بهره می‌تواند به عنوان محرکی برای رشد بازار ارزهای دیجیتال عمل کند. اما مطمئناً، اگر از سوی فدرال رزرو نشانه‌ای در مورد کاهش نرخ بهره در سه ماهه اخیر وجود داشت، بیت‌کوین در حال حاضر در بالاترین سطح تاریخ معامله می‌شد.

با این حال، در حال حاضر فدرال رزرو برای حفظ نرخ‌های بهره تلاش می‌کند، رویه‌ای که مستقیماً از رشد بیت‌کوین حمایت نمی‌کند. با توجه به اینکه به نظر نمی‌رسد فدرال رزرو نرخ‌های بهره را کاهش دهد، جهش قیمتی برای بیت‌کوین وجود ندارد.

در حال حاضر علی‌رغم برخی موانع کوتاه مدت، می‌توان نسبت به مسیر بیت‌کوین خوشبین بود. جان دیواین، رئیس معاملات OTC در Blockfills در این خصوص گفت:« پس از رویداد نصف‌ شدن پاداش بیت‌کوین و با ورود خریداران جدید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) به بازار، حرکات قابل‌توجهی از سوی بیت‌کوین پیش‌بینی می‌شود. من هنوز در مورد این طبقه دارایی بسیار خوشبین هستم.»

او هدف قیمتی بیت‌کوین را برای سال جاری ۱۴۰.۰۰۰ دلار پیش‌بینی کرده بود و با پایبندی به این هدف قیمتی گفت:«من معتقدم افت‌ها فرصت‌های خرید هستند.»

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899735

دیگر خبرها

  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال