Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@18:52:13 GMT

مصدق‌پور قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۴۵۷۸

مصدق‌پور قهرمان شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پرونده هفدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللى کاسپین کاپ عصر امروز برگزار و نفرات برتر در ٥ جدول این مسابقات معرفى شدند. در رده بندی پایانی بخش استادی جام کاسپین مسعود مصدق پور با کسب 7 امتیاز عنوان قهرمانى را به خود اختصاص داد. پس از وى عنوان نایب قهرمانی به "ویتالی برنادسکی" از اوکراین و عنوان سومی به "کارن گریگوریان" از ارمنستان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده بندی پایانی بخش ریتینگ زیر 2100، قهرمانی به علیرضا مبارک نژاد رسید و  مانی جاهدی و مجتبی صفری اسکندری عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند. در رده بندی پایانی بخش ریتینگ زیر 1800، اتابک اسدی، ماهان کرمی و آریا قائنی اول تا سوم شدند. در رده بندی پایانی بخش زیر 14 سال، عناوین اول تا سوم به هیراد صابری، محمد حسین قنبرعلی فرزاد و پرهام نوروزی چناری رسید.

در رده بندی پایانی بخش بانوان هم خاتون باقیروا قهرمان شد، عنوان نایب قهرمانی به پروا بهزاد نظیف رسید و نازنین مبرهنی در جایگاه سوم ایستاد. مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج امروز با حضور در منطقه آزاد انزلى علاوه بر بازدید از مسابقات کاسپین در مراسم اختتامیه این رقابت ها حضور داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارمنستان جدول رئیس فدراسیون رقابت شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولین مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد تا حضور تماشاگران متعاقب با آیین نامه بلیط فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور