Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@19:52:23 GMT

به نهاوند و گروه ابوذرش افتخار می کنم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۴۷۸۵

به نهاوند و گروه ابوذرش افتخار می کنم

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی آقامحمدی درکنگره ملی شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند و ۱۵۰ شهید دانش آموز و فرهنگی اظهار داشت: شهید طالبیان معلم ۶ابوذر شهید در آن دوران خفقان در نهاوند و کشور کار بزرگی کردند در دورانی که انواع فساد در جامعه رواج داشت.

وی افزود: حکومت پهلوی برای کنترل دانش آموزان عضو گروه انقلابی ابوذر ساواک را در این شهر تاسیس کرد و هم زمان خبر چینها را فعال کرد تا آنها را تحت کنترل خود در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هم بند شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوندافزود: شهید طالبیان معلم گروه انقلابی ابوذر توانست در دوران خفقان رژیم ستم‌شاهی آن چنان لرزه‌ای بر پیکره رژیم منحوس پهلوی بیاندازد که رژیم شاه را مجبور کنند که تا پایگاه ساواک را در این شهرستان ایجاد کنند که این نشان از اوج ایمان، اخلاص و شجاعت آنها بود.

آقا محمدی خطاب به معلمان و دانش آموزان نهاوندی حاضر در کنگره شهدا اظهار داشت: در آن دوران سراسر خفقان در سال ۵۲ بیشترین شکنجه ها دانش آموزان گروه انقلابی ابوذر در زندان ساواک در کمیته مشترک دیدند ولی با این حال جلسات قرآن و نماز شب و دعا و نیایش آنها ترک نشد.

وی بیان کرد: در دادگاه شاه که من حاضر بودم هرچه به ابوذران نهاوند گفتند معذرت خواهی کنند تاموردعفو شاهانه قرار بگیرند ولی این کار را نکردند و گفتند اگر یک تیر داشته باشیم آن را به قلب شاه می زنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: درود بر نهاوند و گروه ابوذرش که آن ۶ دانش آموز شهید جان خود را با شاه معامله نکردند ولی در جامعه امروز افراد و مسئولانی هستند که به خاطر ۴ روز دنیا مردم را تحت فشار اقتصادی می گذارند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت کرد که می‌توان بدون وابستگی به هیچ قدرت شرقی و غربی پله‌های ترقی و رشد را طی و فتح کند و این به برکت خون شهداست.

در پایان این مراسم از کتاب سردار شهید معلم امیدی رونمایی و از خانواده محترم شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/س

 کنگره شهدای نهاوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حضور ۲۱۵۰ دانش‌آموز در گروه‌های مختلف از جمله اسکرچ جونیور، اسکرچ، برنامه سازی، طراحی وبگاه و برنامه نویسی بر روی سخت افزار (IOT)، گروه‌های خلاقیت، ربات‌های جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و گروه جهانی WRO رقابت جذابی را به نمایش گذاشته اند. این رویداد یک سکو برای کشف استعداد‌های نوجوان در عرصه برنامه‌نویسی نرم افزار و سخت افزار است.

رویداد برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در محل دانشگاه صنعتی شریف و با هدف ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی و کشف و پرورش استعداد‌های دانش آموزان در زمینه فناوری‌های پیشرفته برگزار شد.

دانش آموزان برتر، سهمیه حضور در مسابقات جهانی و هزینه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد. (به گفته برگزارکننده مسابقه لنسر به جنگجویان نوک پیکان حمله می‌گویند)

دیگر خبرها

  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • بیمار مرگ مغزی به ۴ نفر زندگی دوباره بخشید
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون‌چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • بلاتکلیفی مسکن مهر ۲۸۵ واحدی گیان نهاوند
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم