Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@07:54:24 GMT

شرایط سلب امتیاز و تخلیه خطوط بدهکار تلفن ثابت

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۴۷۸۸

شرایط سلب امتیاز و تخلیه خطوط بدهکار تلفن ثابت

شرکت مخابرات ایران شرایط جمع‌آوری، سلب امتیاز و تخلیه خط تلفن ثابت مشترکان بدهکار را برای ۲ نوع خطوط دارای ودیعه و دارای هزینه اتصال اعلام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام اظهار داشت: با توجه به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات با عنوان «دستورالعمل نحوه برخورد دارندگان پروانه با مشترکان بدهکار تلفن ثابت»، فرایند دایری و تخلیه تلفن ثابت صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشترکان چه مجازاتی دارد؟ مدیرعامل مخابرات: یک میلیون خط تلفن ثابت تخلیه شد

وی با بیان اینکه مشترکین تلفن ثابت به دو دسته ودیعه دار و دارای هزینه اتصال تقسیم می شوند، گفت: مشترکان خطوط ودیعه دار (کسانی که تلفن آن‌ها مربوط به مردادماه ۸۷ به قبل است)، در صورتی که مبلغ قبض به ۸۰ درصد مبلغ ودیعه برسد، شامل قطع یک‌طرفه می‌شوند و در مورد مشتریانی که دارای تلفن‌های هزینه اتصال هستند، چنانچه مبلغ قبض به بالای ۲۰ هزار تومان برسد، پس از گذشت ۱۵ روز از حداکثر زمان پرداخت قبض، شامل قطع یک‌طرفه می‌شوند.

بیدخام همچنین در خصوص پرداخت نشدن دو سیکل متوالی اضافه کرد: در صورت پرداخت نشدن دو سیکل متوالی با هر مبلغ بدهی، خطوط بدهکار شامل قطع دوطرفه می شوند و در صورت گذشت یک سال از تاریخ قطع دوطرفه، اگر مشترک با بی‌توجهی به اخطارهای صادرشده از طرف شرکت مخابرات اقدام به پرداخت بدهی نکند، دارنده پروانه ارائه خدمات تلفن ثابت که در اینجا شرکت مخابرات ایران است، مطابق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، ملزم به جمع‌آوری، سلب امتیاز و تخلیه خط تلفن ثابت مشترک است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب تلفن ثابت مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

کد خبر 846664 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • تلفن ثابت سازمانی
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!