Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل مدافع فرهاد میثمی و رضا خندان از ارجاع پرونده موکلانش به شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر خبر داد.

محمد مقیمی در گفتگو با ایسنا گفت: پیرو اعتراضم به حکم ناعادلانه علیه موکلانم( فرهاد میثمی و رضا خندان)، پرونده آنها به شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر ارجاع شد.

وی افزود: امیدوارم، حکم ۶ سال حبس علیه هر یک از موکلانم در این شعبه نقض شده و زمینه رهایی آنها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، مقیمی ۱۳ بهمن ماه سال جاری از ثبت درخواست تجدیدنظر خواهی نسبت به حکم صادره علیه  موکلانش(خندان و میثمی) از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب خبر داده و گفته بود که باید شعبه رسیدگی کننده معین شود و پرونده در نوبت رسیدگی قرار گیرد و از این لحاظ رسیدگی زمان بر است.

مقیمی سوم بهمن ماه از ابلاغ حکم شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب برای فرهاد میثمی و رضا خندان خبر داد و گفته بود که هر یک از آنها به اتهام اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور به ۵ سال حبس و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یک سال حبس محکوم شده‌اند. همچنین آنها به مدت ۲ سال از عضویت در احزاب و گروه‌های سیاسی و اجتماعی، فعالیت در فضای مجازی، رسانه‌ها، مطبوعات و خروج از کشور محروم شده‌اند.

 رضا خندان ۱۳ شهریورماه سال جاری در منزلش دستگیر و چند روز بعد اتهامات «اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی»، «تبلیغ علیه نظام» و «اشاعه و ترویج بی‌حجابی در جامعه» به وی تفهیم شد. وی سپس دوم دی ماه با قرار کفالت آزاد شد.

فرهاد میثمی نیز به اتهام اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت ملی ۹ مرداد ماه در محل کارش بازداشت شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رضا خندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد

علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است