Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@21:14:31 GMT

راز جدید از ترور یاسر عرفات با خمیردندان لو رفت +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۵۰۴۱

راز جدید از ترور یاسر عرفات با خمیردندان لو رفت +عکس

رکنا: به نقل از شبکه روسیا الیوم، بسام ابوشریف، مشاور یاسر عرفات در مصاحبه با یک شبکه ماهواره‌ای اردنی گفت: یاسر عرفات به دلیل وجود سم در خمیردندانی که استفاده می‌کرد ترور شد. زمانی که او دندان‌هایش را مسواک می‌زد مقداری از این سم وارد لثه و بعد وارد خون او شد.

ابوشریف گفت که مدت‌ها قبل از ترور عرفات به او نسبت به وجود نقشه‌هایی برای ترورش هشدار داده بود، اما کسی به هشدارهایش توجه نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من به یاسر عرفات توصیه کردم بهتر است غذا‌هایی که در آشپزخانه‌اش درست می‌شود نخورد و از افراد غیرمعتمد دارو نگیرد، اما او از قبول توصیه‌های من اکراه داشت. من و خانواده‌ام برای کمک به او داوطلب شدیم و من نامه‌ای را برایش فرستادم، اما طرف‌هایی که در کنار او بودند از اهمیت این نامه نزد او کاستند.

ابوشریف همچنین ادعا کرد، یک خبرنگار اسرائیلی به او از تصمیم اسرائیل برای قتل "دو روباه پیر" خبر داده و منظورش عرفات و آریل شارون، نخست‌وزیر وقت اسرائیل بودند و شارون نیز به همان روش کشته شده و همان عوارض و نشانه‌های مسمومیت در او ظاهر شده است. یک خبرنگار آمریکایی نیز بعدا گفت که این سم "تالیوم" بوده است.

وی افزود: رفتن فلسطینی‌ها به اسلو اشتباه بزرگی بود و توافق با اسرائیلی‌ها در واقع یک دام بود. برخی افراد حقایق را برای عرفات جعل کردند تا او فکر کند که اسلو مسیری برای تشکیل کشور مستقل فلسطین است. اسرائیل هیچ گاه با تشکیل کشور فلسطین موافقت نخواهد کرد. محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین معامله قرن را نمی‌پذیرد.

ابوشریف درباره کنفرانس ورشو گفت: این کنفرانس شکست خورد. مردم فلسطین آماده دادن جان خود به خاطر آزادی‌شان هستند.

وی تأکید کرد: آمریکا به ایران پیشنهاد حذف مساله فلسطین از دستورکارش در ازای ادامه برنامه هسته‌ای را داده بود.

او درباره سوریه گفت: اسرائیل گروه‌های تروریستی فعال در سوریه را بعد از آموزش نظامی‌شان به سلاح مجهز کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: راز ترور یاسر عرفات خمیردندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، مردم یمن امروز جمعه راهپیماییهایی را برای حمایت از مردم غزه برگزار کردند و ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در گورهای جمعی این شهر، بر اهمیت اقدامات مردمی و رسمی در حمایت از این مردم تأکید کردند.

مردم یمن ضمن درخواست مجدد برای ایجاد گذرگاههای زمینی امن، تأکید کردند که از طریق این گذرگاهها خود را به فلسطین خواهند رساند تا در کنار نیروهای مقاومت، وارد درگیری مستقیم با صهیونیستها شوند.

در بیانیه پایانی این راهپیماییها، ضمن تبریک به نیروهای مسلح یمن به خاطر عملیاتهای اثربخش در برابر رژیم صهیونیستی، از نیروهای یمنی خواستند که عملیاتهای خود را علیه صهیونیستها افزایش دهند.

مردم یمن ضمن تمجید از عملیاتهای نیروهای مقاومت در لبنان و عراق علیه اسرائیل، از همه ملتهای آزاده جهان خواستند که با سلاح «تحریم کالاهای اسرائیلی و آمریکایی» به جنگ با صهیونیستها بروند.

در ادامه عملیاتهای یمن علیه صهیونیستها، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح این کشور روز گذشته خبر داد که نیروهای موشکی یمن چندین موشک و پهپاد به سمت کشتی «ام‌اس‌سی داروین» در خلیج عدن شلیک کردند.

یحیی سریع تصریح کرد نیروهای مسلح یمن کماکان با جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیلی به حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهند.

وی همچنین گفت که عملیات نیروهای مسلح یمن تا زمان پایان تجاوزگری‌های اسرائیل و برداشتن حصر نوار غزه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 847265 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین یمن

دیگر خبرها

  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه ای در مذاکرات غزه شد
  • اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • 200 روز جنگ اسرائیل در غزه ؛ جهان شکست خورد
  • راهپیمایی در ایتالیا علیه سیاست‌های نظامی‌گری غرب
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • راه حل فلسطین همان فرمول «‌دو دولتی» است
  • این کشور هم فلسطین را به رسمیت شناخت
  • لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله