Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز -  نماینده آیات عظام شبیری زنجانی و علوی گرگانی در تهران گفت: اولا fAtf در واقع فرزند نامشروع گروه G7 و G20 می‌باشد، پس اگر این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت بعنوان صرفا مصلحت تصویب شود، آن هنگام تضاد کامل آن با بند ۱۶ اصل سوم قانون اساسی چه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری میانجی نماینده آیات عظام شبیری زنجانی و علوی گرگانی در تهران و عضو هیأت مؤسس و شورای سیاستگذاری انجمن جانبازان کارآفرین کشور،  در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز، در خصوص لوایح پالرمو اظهار کرد: بنده قبلا نیز در مخالفت با تصویب fAtf مطالبی را عنوان کرده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال که موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح می‌باشد لازم است در فراتر آن به موضوعاتی اشاره و بلکه همه‌ی اعضای محترم آن مجمع با دقت نظر بیشتر و بدون اغماض و با قاطعیت تمام در مخالفت با آن تصمیم انقلابی بگیرند.

وی دلایل مخالف را این‌گونه تشریح کرد:  اولا fAtf در واقع فرزند نامشروع گروه G7 و G20 می‌باشد، پس اگر این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت بعنوان صرفا مصلحت تصویب شود، آن هنگام تضاد کامل آن با بند ۱۶ اصل سوم قانون اساسی چه می‌شود، یعنی بدون تعارف تصویب کنندگان آن و رای دهندگان برای تصویب آن در قبال حقوق اساسی آحاد ملت مسئولیت دنیوی و اخروی خواهند داشت.

این عالم فاضل این گونه ادامه داد: علت براینکه با آن اقدام نوعی کمک به تحمیل ظلم به ملت تلقی می‌شود این اقدام ثانیا با تصویب آن عملا برجام دو عملیاتی می‌شود ولی حاصل و دستاورد آن برای کشور ما چیست؟ آیا همین کانال مالی اروپا برای تبادلات مالی با ایران یعنی اینستکس می‌باشد. اینکه جدای کانال رسمی اتحادیه اروپا  است یعنی سه نفر شخص حقیقی متشکل از یک نفر آلمانی، فرانسوی و انگلیسی آمده‌اند در فرانسه یک شرکتی sAs تاسیس کردند که اصولا این شرکت بدون دنگ و فنگ ظرف ۲۴ ساعت به ثبت می‌رسد.

نماینده آیات عظام شبیری زنجانی و علوی گرگانی در تهران که به بدعهدی اروپاییان اشاره کرد و گفت: اتحادیه اروپا هیچگونه مسئولیت و تعهدی در قبال آن ندارند و در حال ایجاد چنین فرآیندی هستند و اگر خدای نکرده در جمهوری اسلامی تصویب شود و پس از آن که کشور ما در اجرای آن به مشکل برخورد کند آنوقت به راحتی مسئولین اتحادیه اروپا می‌توانند در خصوص آن شرکت و آن سه نفر اعلام برائت کنند.
پذیرش این لوایح یعنی پذیرش ذلت

میانجی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه اروپایی‌ها از برجام یک تا حال در قبال آن هیچگونه اقدام عملی از خود نشان ندادند، اما جمهوری اسلامی هیچ یک از تعهداتش را نقض نکرده؛  آیا شایسته است اروپا بگوید تجارت اقلام تحریمی یا غیر تحریمی و علت آن مهم بر می‌گردد به اشتباه اول ما که هنگام امضای برجام می‌بایست لحاظ می‌کردند که گام به گام همه‌ی طرفین به آن عمل کنند نه اینکه ما پیشقدم می‌شدیم که همه‌ی مفاد آن را در کشور عملیاتی کنیم.

این محقق برجسته اذعان کرد: اگر این لوایح را بپذیریم در واقع شرایط آنها را پذیرفته‌ایم که اقلام تحریمی فقط با کشورمان تجارت شود و این یعنی عملا ما نیز پذیرفته ایم که آمریکا یی‌ها راست می‌گفتند و این خلاف معاهده ای است که متعهد شده‌اند.

عضو هیأت مؤسس و شورای سیاستگذاری انجمن جانبازان کارآفرین  با اشاره به عدم تاثیر برجام ۲ افزود: حاصل برجام ۲ هیچ تاثیری بر رشد اقتصادی کشور ما ندارد. ضمن آنکه روز دوشنبه ۲۸ ژانویه کمیسر اقتصادی فرانسه در کمیسیون اروپا در بروکسل(البته وی قبلا نیز وزیر اقتصاد فرانسه بودند) به صراحت در یک برنامه تلویزیونی وابسته به مجلس سنای فرانسه اعلام کرد که اگر کانال ویژه پولی اروپا و ایران ایجاد شود، هدف اصلی این است که کشورهای عضو اتحادیه اروپا منافع لازم را در شرایط کنونی برای اروپا بدست بیاورد. این به معنی یک طرفه بودن به نفع اروپا است.

وی به صفر شدن ارز ایران در لوزان اشاراه کرد و اذعان داشت:  به محض تصویب آن، بستر برجام سههم فراهم می‌شود، آنوقت باید منتظر فاجعه باشیم. علت براینکه آمریکا با چین توافق کرده‌اند که ارزهای دپو شده‌ی کشورمان در چین را تا آخر سال ۱۴۰۰ شمسی به صفر برسانند. کما اینکه چینی‌ها اکنون هم اجازه ی استفاده از ارزهای خودمان را نمی‌دهند و حتی استفاده ی اعتباریش را به آن ندادند.

 
بزرگنمایی در مورد اف ای تی اف کذب محض است

 

این عالم فاضل  برجام سه را و وقیحانه‌تر و بدتر از برجام دو خواند و گفت: تا کنون چینی‌ها کالاهای بنجل خود را به کشور ما صادر کرده است و در پی آن  کمر تولید کنندگان داخلی را خرد کرده و با برجام سه کالاهای خود را بنام کشور های کره جنوبی و اندونزی که جزو آسه آن هستند صادر می‌کند و  متاسفانه مسئولین ما  به آسه آن دل بسته‌اند.

این محقق برجسته به امید مسئولان کشور به آسه آن اشاره کرد و گفت: مسئولان ما غافل از این هستند که آنها بدون اجازه آمریکا کوچکترین حرکتی نمی‌توانند بکنند و خودشان هم  به خاطر به خطر نیفتادن منافعشان این کار را انجام نمی‌دهند.

میانجی به خبرسازی برخی از اشخاص مبنی بر پذیرش اف ای تی اف توسط تمام کشورهای تاکید کرد و در همین رابه افزود:  بعضی ها هم در داخل کشور بزرگ نمایی می‌کنند که fAtf را همه‌ی کشور ها پذیرفته‌اند در حالی که  همه می‌دانیم این موضوع کذب محض است. از سوی دیگر هم  می‌گویند اگر این لایحه را نپذیریم تحریم‌ها را تشدید می‌کنند در صورتی که اهل فن می‌دانند که نمی‌توانند فشار فوری بیاورند و تحریم ها را سخت‌تر از این بکنند.

او در نتیجه گیری پایانی گفت:  با تصویب نشدن آن هم خلاف قانون اساسی کاری انجام نداده‌ایم و هم استقلال خود را از دست نمی‌دهیم و هم ذلت‌های پس از آن را نخواهیم پذیرفت. امید واثق داریم همه‌ی اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت، در قبال خون شهدا همه‌ی مصلحت ها را در نظر بگیرند و مانع ذلت پذیری کشور عزیزمان شوند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات حفاظتی کنکور اعلام شد | والدین داوطلبان مراقب باشند فریب نخورند | وسایلی که تا ۱۰ سال مجازات محرومیت از کنکور دارد

به گزارش همشهری آنلاین، محمدحسین حاجیلو قائم‌مقام رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از خانواده محترم داوطلبان آزمون سراسری درخواست می کنم در چند روز باقیمانده تا کنکور مراقب فرزندان خود باشند و محیطی آرام و بدون استرس را برایشان فراهم کنند.

وی در مورد تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم در سه بخش قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون سراسری در حال انجام است و تمام تمهیدات لازم برای برگزاری آزمونی امن و در سلامت کامل اندیشیده شده است.

والدین داوطلبان مراقب باشند فریب کانال‌های مجازی متخلف را نخورند

قائم مقام رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تأکید بر اینکه والدین گرامی و به ویژه داوطلبان عزیز باید مراقب باشند تا فریب کانال های مجازی متخلف را نخورند، گفت: لازم است داوطلبان هوشیار باشند تا تحت تأثیر تبلیغات کذب قرار نگیرند و سرنوشت خود را به دست این افراد سودجو ندهند چراکه این سوداگران هدفی جز اخاذی و کلاهبرداری ندارند بنابراین ضرورت دارد داوطلبانی که وارد شبکه‌های مجازی مدعی تقلب و تضمین قبولی شده‌اند هر چه سریع‌تر از این شبکه‌ها که همگی تحت رصد دستگاه های امنیتی هستند، خارج شوند تا مشمول مجازات‌های قانونی نشوند.

همراه داشتن وسایلی که تا ۱۰ سال مجازات محرومیت از کنکور دارد

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری در خصوص عضویت داوطلبان آزمون سراسری در گروه‌ها و کانال‌های مدعی تقلب هشدار داد و گفت: مطابق قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم آزمون‌های سراسری که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه‌دار در جلسه آزمون سراسری تخلف ۱ تا ۱۰سال محرومیت از آزمون به دنبال دارد.

حاجیلو درباره اطلاع رسانی عمومی جهت تنویر افکار عمومی گفت: با توجه به هماهنگی بعمل آمده با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و بر مبنای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون های سراسری مصوبه مجلس شورای اسلامی، برای پیشگیری از تخلفات احتمالی آزمون سراسری، پیامکی به کلیه شهروندان سراسر کشور ارسال شده است.

حاجیلو در پایان با تشکر از زحمات دستگاه‌های قضائی، امنیتی، انتظامی و اجرایی، گفت: وزارت کشور، استانداران و فرمانداران خیلی پررنگتر از گذشته در راستای امنیت آزمون، برای برگزاری آزمون سراسری که پدیده ای ملی و تعیین کننده سرنوشت جوانان کشور است با تمام توان پای کار هستند.

کد خبر 846783 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم کنکور سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارشناسی

دیگر خبرها

  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • مکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • اگر مراقب خودتان باشید، فرزند سالم‌تری خواهید داشت/ خطرات استرس مادر بر جنین
  • تمهیدات حفاظتی کنکور اعلام شد | والدین داوطلبان مراقب باشند فریب نخورند | وسایلی که تا ۱۰ سال مجازات محرومیت از کنکور دارد