Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به حمایت سازمان اطلاعاتی پاکستان از تروریست ها گفت: ما با دولت پاکستان همسایه ایم ولی پاکستانی ها بدانند که دولت و حکومت سعودی پایدار نیست.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی روز سه شنبه در چهارمین یادواره شهدای تکواندو کشور در اصفهان گفت: 16 سازمان تحقیقاتی اروپا در سندی به نام 'جهان در سال2030' اعلام کرده اند که تا سال2030 کشور آل سعود در جهان وجود ندارد و ایران قدرتمندترین کشور منطقه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب افزود: ایشان در این دیدار از عظمت و حرکت مردم اصفهان در مراسم تشییع بی سابقه شهدای مدافع امنیت تجلیل کردند.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: سازمان ملل نیز بواسطه این عظمت مجبور شد بیانیه ای برای جلوگیری از این اقدامات تروریستی صادر کند.

وی گفت: اگر شهدا نبودند کشور تجزیه شده بود و اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز تکفیری ها در کشور کشتار می کردند.

سردار صفوی گفت: حزب الله لبنان، مقاومت اسلامی در سوریه، یمن و بحرین محصول خون شهداست و مردم مظلوم یمن چهار سال زیر شدیدترین تهاجمات با تاسی به راه شهدای شما، ایستاده و مقاومت می کنند.

وی ادامه داد: هر بمبی که عربستان بر سر مردم یمن می اندازد، پنج میلیون دلار هزینه دارد، ترامپ بیش از500 میلیون دلار از عربستان دریافت کرده است تا از این رژیم حمایت کند.

سردار صفوی گفت: عزت، امنیت و عظمت کشور از برکت خون شهداست و امروز مکتب دفاعی کشور ما به جهان اسلام صادر شده است‌.

وی خاطرنشان کرد: خون پاک شهیدان شما، راه عزت و افتخار و پیشرفت کشور را فراهم کرده و شعله های ظلم ستیزی در جهان اسلام و حتی کشورهای آزادی طلبی مانند ونزوئلا را برافروخته و این راه را به مردم آموخته است و البته این مقاومت هزینه هائی هم دارد.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نظامی افزود: خون شهدای کشور مانند شهدای تکواندو، قدرت ایستادگی در برابر تحریم های اقتصادی را آموخته و عزم ما را برای ایستادگی در برابر دشمن جزم کرده است.
وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات امروز به مسائل داخلی برمی گردد، افزود: امیدواریم مسوولان کشور با خواندن پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت گام دوم انقلاب، منشور رهبری را بفهمند ولی برخی نمی فهمند، برخی خود را به نفهمی زده اند و برخی هم ممکن است نفوذی دشمن باشند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سردار صفوی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس

فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • هنرمندانی که از غزل رهبر معظم انقلاب استقبال کردند
  • عکس| دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از کارگران
  • دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب آغاز شد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز