Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رییس پلیس راه استان یزد گفت: به دنبال حادثه تصادف تریلر و خودروی سواری در محور نیوک- ندوشن، راننده جوان خودروی سواری فوت کرد.

سرهنگ مسعود قانعی با بیان این که جاده ندوشن از جمله نقاط حادثه‌خیز استان است، ‌اظهار کرد:‌ این تصادف بین دو تریلر و یک خودروی سواری پراید رخ داده است.

وی، علت این حادثه را پنچر شدن یکی از چرخ های تریلر عنوان کرد و افزود: متأسفانه راننده تریلر پس از تعویض چرخ وسیله نقلیه خود، با خارج نکردن زاپاس از جاده زمینه انحراف خودروی سواری را فراهم و منجر به مرگ راننده پراید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه استان یزد با بیان این که توجه نکردن سرنشین پراید به جلو باعث برخورد خودروی وی شده‌ است، گفت: این سواری در اثر برخورد با مانع از مسیر خود منحرف و با تریلر دیگری که در کنار راه پارک شده بود برخورد می‌کند.

سرهنگ قانعی با اشاره به این که راننده پراید در اثر برخورد با تریلر دوم که در کنار جاده پارک شده بود جان خود را از دست می‌دهد، تصریح کرد: در صورتی که رانندگان با تمرکز کامل وسایل نقلیه خود را هدایت کنند هیچگاه شاهد چنین حوادث تلخی نخواهیم بود.

احمد دهقان، رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی یزد نیز در ادامه آسیب به گردن و جمجمه را علت فوت راننده جوان پراید دانست و بیان کرد: راننده 20 ساله خودروی پراید قبل از رسیدن تیم اورژانس به محل حادثه فوت کرده است.

این مسئول، کم عرض بودن جاده ندوشن را یکی از دلایل مهم وقوع چنین حوادثی، عنوان و خاطرنشان کرد: در این مسیر به دلیل وجود معادن زیاد و حضور وسایل نقلیه سنگین همواره شاهد اتفاق افتادن حوادث دلخراشی هستیم که امیدواریم مسئولین مربوطه در این زمینه اقدامی انجام دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث پلیس راه استان جاده یزد مرگبار لاستیک عکس فیلم عجیب تهران قتل زن دستگیر شد زاهدان مادر حادثه تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان تهران گفت: یک دستگاه خودرو پراید به دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان آباد به زمین فرو رفت.

احمد رجبی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه،دخوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد