Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاش ایرنا، دکتر سیامک جبارنیا سه شنبه در نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ که با حضور دکتر حمید درفشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز و مسئولان مراکز ترک اعتیاد استان برگزار شد، اظهارداشت: ضمن قدردانی از فعالیت های مراکز ترک اعتیاد البرزکه مسئولیت درمان اعتیاد را بر عهده دارند روند پیگیری و بازدید از این مراکز با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی استان با جدیت ادامه دارد و وقفه ای در این کار ایجاد نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مراکز ترک اعتیاد می توانند بدون نگرانی طی هماهنگی با مدیریت نظارت بر درمان سو مصرف مواد معاونت درمان طی سه هفته نسبت به رفع مشکلات احتمالی موجود در هر مرکز اقدام نموده و طبق روال قبل به فعالیت خود ادامه دهند.
دکترحمید درفشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در این نشست با اشاره به اینکه 214 مرکز ترک اعتیاد در این استان وجود دارد، گفت: این مراکز در 380 نوبت کاری فعالیت می‌کنند.
وی بیان داشت: طی بازدید های مشترک معاونت درمان و سازمان تعزیرات حکومتی استان، 21 مرکز به صورت موقت تعطیل شده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز اظهارداشت:وظیفه ذاتی دانشگاه بازرسی و نظارت است که در این بازدید ها هیچ تفاوتی بین مراکز وجود ندارد و با متخلفین در هر سطحی که باشند برخورد خواهد شد.
به گفته وی ، این فعالیت و نحوه ی بازرسی ها مورد رضایت و حمایت قاطعانه استاندارالبرز و سایر مقامات استانی قرار گرفته است.
7410/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اعتیاد پرسش و پاسخ ترک اعتیاد تعزیرات رئیس دانشگاه علوم پزشکی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد