Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی باواریایی ها با این که قصد جشن گرفتن نتیجه 0-0 مقابل لیورپول را ندارد، بر این باور است که اهدافش محقق شده است.

طرفداری- دیدار دو تیم لیورپول و بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت مرحله یک هشنم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دقایقی قبل با تساوی بدون گل به اتمام رسید. نیکو کواچ، سرمربی بایرن مونیخ که پیش از بازی پیش بینی کرده بود نتیجه 0-0 را شاهد نخواهیم بود، پس از بازی در کنفرانس خبری حاضر شد و در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد که در ادامه آن ها را مرور می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وبسایت رسمی یوفا، کواچ اظهار داشت:

ما به هدف‌مان رسیدیم و یک تساوی کسب کردیم. تیم های بسیاری را به یاد نمی آوردم که در ورزشگاه آنفیلد نباخته باشند و در عین حال،‌ گلی نیز دریافت نکرده باشند. این که توانستیم توانایی لیورپول برای خلق موقعیت را محدود کنیم نشان می دهد از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی خوب عمل کرده ایم.

در بازی هایی در این سطح، اتفاقات کوچک تاثیرگذار است و باید صبر کنیم تا ببینیم در بازی برگشت چه اتفاقی رخ خواهد داد. احتمالا من آخرین فردی هستم که یک تساوی بدون گل را جشن بگیرم! باید با تمرکز بالا، به تلاش مان ادامه دهیم تا ببینیم در بازی بعدی چه شرایطی خواهیم داشت.

از لحاظ دفاعی بسیار خوب ظاهر شدیم اما در فاز هجومی می توانستیم گاهی دقیق تر عمل کنیم. می دانستیم که در آنفیلد 80 درصد مالکیت توپ نخواهیم داشت اما توانایی این را داشتیم که در یک سوم هجومی مان،‌ بیشتر صاحب توپ باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا

پنج بازیکن برای کسب جایزه بهترین بازیکن ماه لالیگا رقابت می کنند.

طرفداری | با اعلام وب سایت لالیگا، پنج بازیکن از پنج تیم مختلف نامزد کسب عنوان جایزه بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا هستند که اسامی و عملکرد این پنج بازیکن به شرح زیر است:

وینیسیوس جونیور (رئال مادرید): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 1 گل / 1 پاس گل یاگو آسپاس (سلتاویگو): 2 بازی / 1 پیروزی / 0 تساوی / 1 شکست / 2 گل / 2 پاس گل یوسف النصیری (سویا): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 2 گل / 1 پاس گل ایسکو (رئال بتیس): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 0 گل / 1 پاس گل ساویو (ژیرونا): 2 بازی / 1 پیروزی / 0 تساوی / 1 شکست / 0 گل / 1 پاس گل

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا