Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@06:17:15 GMT

درخواست هشدار آمیز انگلستان از آلمان

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۶۱۷۲

درخواست هشدار آمیز انگلستان از آلمان

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «جرمی هانت» وزیر امور خارجه انگلیس در نامه ای هشدار آمیز به همتای آلمانی خود «هایکو ماس» نوشت: «تاثیرات منفی احتمالی توقف فروش سلاح به عربستان توسط آلمان روی صنایع دفاعی بریتانیا و اروپا بسیار نگران کننده است».

هانت می نویسد: که سیاست دفاعی و امنیتی آلمان در قابل عربستان به صنعت تسلیحات انگلیس آسیب وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است، از آنجا که قطعات یدکی ساخت آلمان برای جنگنده‌ها یا موشک‌ها دیگر مجوز صدور به عربستان سعودی را ندارند، شرکت‌های بریتانیایی نمی‌توانند به سفارش‌های خود عمل کنند.

هانت خطاب به ماس نوشته است که به طور جدی نگران است که تصمیم تسلیحاتی آلمان برای صنایع تسلیحاتی بریتانیا و اروپا پیامدهایی داشته باشد و قابلیت اروپا برای برآوردن تعهدات ناتو را از بین ببرد.

انتهای پیام /

183 / 156 انگلیس آلمان عربستان نامه هشدر آمیز تسلیحات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: انگلیس آلمان عربستان تسلیحات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان به عنوان میزبان یورو 2024 ‏حساب ویژه‌ای روی این تورنمنت باز کرده است. آلمان‌ها که چند ‏سالی است با بحران مواجه هستند امیدوارند با سرمربی جدیدشان ‏یولیان ناگلزمان بتوانند جام قهرمانی را در خانه نگه دارند. ‏

تیم ملی آلمان بعد از حذف زودهنگام از جام جهانی قطر وارد بحرانی ‏جدی شد و در نهایت فدراسیون این کشور حکم اخراج هانسی فلیک ‏را صادر کرد تا ناگلزمان هدایت مانشافت را به عهده بگیرد. آلمان با ‏هدایت او در فیفا دی اخیر نمایش‌هایی خوب داشت و موفق شد ‏فرانسه و هلند را شکست بدهد.‏

آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی رئال مادرید، امروز در یک مصاحبه گفت ‏این تغییر سطح مانشافت تنها یک علت دارد: بازگشت تونی کروس ‏به تیم ملی. کسی که رودیگر از او به عنوان پروفسور کروس یاد کرد. 

رودیگر در مصاحبه با شبکه اسکای آلمان گفت:" خیلی‌ها می‌گویند ‏هواداران باید با تیم ملی آشتی کنند و از این حرفها، ولی من از ‏هواداران هیچ انتظاری ندارم. وظیفه ما بازیکن‌ها است که در زمین ‏عملکرد مناسبی داشته باشیم و نتیجه بگیریم. اگر دو بازی اخیر ما را ‏نگاه کنید این حس را پیدا می‌کنید که ما قهرمان اروپا می‌شویم ‏درحالی که دو ماه پیش وضعیتی فاجعه‌بار داشتیم". ‏

او در ادامه گفت:" من عامل اصلی را بازگشت کروس می‌دانم. ‏پروفسور مثل یک رهبر ارکستر است. کسی که ضرباهنگ بازی را ‏کنترل می‌کند، همیشه آرامش دارد و مهمترین بازیکن مانشافت به ‏حساب می‌آید". ‏

دیگر خبرها

  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • ناتو چنگ و دندان نشان می‌دهد/ رزمایش در فنلاند تحریک‌آمیز است
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم