Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی تردد در این محور و وقع تصادفات مرگبار در آن گفت:وضعیت موجود در این مسیر خوشایند نیست و باید برای ایمن کردن آن تدبیر‌های لازم را اتخاذ کرد.

محمد نصیری‌راد افزود: کم عرض و دوطرفه بودن جاده، وجود افتادگی و اختلاف سطح در شانه راه به دلیل نیمه کاره رها کردن طرح چهارخطه، تعدد کاربری‌های کنار جاده شامل کارخانه شن و ماسه، جایگاه سوخت، رستوران‌ها و روستا‌های حاشیه این محورو همچنین سطح شیب دار ورود و خروج این کاربری‌ها و یا تقاطع‌ها از جمله مشکلات این محور بوده که باید توسط دستگاه‌های متولی رفع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی راه اندازی پل سوم بشار و انتقال بخشی از ترافیک به کمربندی در محل تقاطع پل زردک و مشکل پل سنگی طاقی موجود در مسیر را نیز از دیگر مشکلات ایمنی این جاده دانست و ادامه داد: کنترل سرعت با استفاده از دوربین‌های سرعت سنج سیار توسط پلیس، نصب سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت به ویژه در نقاط حساس و استفاده از سرعت کاه‌های پلاستیکی جاده‌ای قبل و بعد از تقاطع‌ها، آگاهی بخشی به رانندگان و را از جمله اقدامات تاثیرگذار در کاهش تلفات در این محور است.

نصیری راد بیان کرد: تشدید علائم افقی و عمودی شامل محدودیت سرعت، خطر، خط کشی، کف نوشته، نوار‌های لرزاننده و اجرای جدا کننده از طریق استوانه ایمنی برای آگاهی بخشی به رانندگان از دیگر راهکار‌ها برای کاهش تصادفات در محور کمربندی یاسوج به اصفهان است.

وی از تهیه طرح ایمن کردن این محور خبر دارد و اضافه کرد: برای اجرای این طرح یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/غ

ایمن سازی محور حادثه خیز یاسوج به اصفهان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک تصادفات رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ"آمنه جمالو" مدیر منطقه برق خیام با اعلام اینکه طرح ایمن سازی انشعابات برق بازار بزرگ تهران و محدوده‌های مجاور با توجه به قدمت تاریخی و فرسودگی بناهای تجاری این محدوده با سرعت در حال اجرا است از همکاری نکردن برخی از مالکان و مستأجران به عنوان بزرگ‌ترین مانع در اجرای این طرح نام برد و گفت: علیرغم همه مشکلات، با پیگیری‌های انجام شده توسط همکاران ما و جلب همراهی صاحبان اصناف و مالکان، تاکنون ۹ هزار انشعاب برق مربوط به ۱۶۴ مجتمع و سرای تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و محدوده‌های مجاور، بهسازی شده و ایمن و به روز سازی وضعیت شبکه، تابلوها و انشعابات برق سایر بخش‌های تجاری بازار نیز به صورت مستمر در حال انجام است.

عضو کارگروه ساماندهی شبکه و انشعابات بازار تهران؛ در خصوص شرح اقدامات انجام شده در این حوزه افزود: با پیگیری‌های مکرر همکاران منطقه برق خیام و جلب همراهی مالکان و مستأجران، ۵ هزار و ۸۵۶ انشعاب برق نصب شده در ۱۰۶ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و ۳ هزار و ۱۸۲ انشعاب برق نصب شده در ۵۸ مجتمع تجاری در محدوده‌های مجاور بازار بزرگ تهران تاکنون به صورت کامل ساماندهی شده و فرآیند اصلاح و ایمن سازی بالغ بر یک هزار انشعاب برق متعلق به ۱۲ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ و محدوده‌های مجاور نیز در مرحله اجرای ایمن سازی شبکه داخلی برق است.

"جمالو" ابراز امیدواری کرد در صورت همکاری سایر مالکان به ویژه مالکان حقوقی واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران به زودی شاهد ایمن سازی کامل انشعابات برق این مجموعه بزرگ تاریخی و اقتصادی کشور باشیم.

کد خبر 6097151 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج