Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@03:55:31 GMT

کاش 10 تا مثل کی‌روش در این فوتبال داشتیم

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۶۶۷۹

بازیکن سابق تیم‌ملی معتقد است حضور کی‌روش در تیم‌ملی اگر فایده‌ای هم نداشت حداقل باعث شد تا حالا ایران یک مرکز تمرینی و یک زمین تمرینی خوب داشته باشد.

به گزارش شریان نیوز،  فریدون زندی یکی از چهره های محبوب و دوست داشتنی فوتبال ایران است. او در حال حاضر سرمربی تیم جوانان سنت پائولی است. فریدون در آلمان چم و خم مربیگری را به خوبی یاد می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره تاثیر کی روش در فوتبال ایران به خبرورزشی حرف جالبی زده است. فریدون گفته: «حضور کی روش در فوتبال ایران اگر یک فایده مهم هم داشت همین بود که باعث شد تا یک مرکز تمرینی و یک زمین تمرینی خوب برای تیم ملی ایران درست شود. کاش 10 تا مثل کی روش در فوتبال مان داشتیم.»

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال هلند، شامگاه یکشنبه تیم‌های فوتبال «فاینورد» و «زووله» به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه پر گل ۵ بر صفر به سود فاینورد به پایان رسید.

گل‌های فاینورد در این بازی را «آیاسه یوئدا »(۳۳)، «ایوانوسک »(۴۱)، «سانتیاگو خیمنز »(۶۷، ۸۲) و «لوتشارل گیرترویدا »(۸۰) به ثمر رساندند.

علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی فاینورد در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۵۷ وارد زمین شد.

فاینورد با این پیروزی ۷۸ امتیازی شد. پیش از این دیدار هم آیندهوون با برتری برابر «اسپارتا روتردام» قهرمانی خود را در لیگ برتر هلند قطعی کرد. فاینورد در رده دوم قرار دارد و توئنته هم با ۶۳ امتیاز سوم است.

کد خبر 6097720

دیگر خبرها

  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • حضور یک شهروند با گریم صدام حسین در استادیوم فوتبال! + فیلم
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • درباره میوه‌فروشی که ۱۶ سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است!
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد