Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های استقلال تهران و پارس جنوبی جم امروز در حالی به مصاف هم می روند که دو تیم به دنبال کسب امتیاز از یکدیگر هستند.به گزارش بلاغ،عصر امروز و در دیدار آغازین هفته نوزدهم لیگ برتر دو تیم فوتبال استقلال و پارس جنوبی جم  در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. این در حالی است که در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر این دو تیم تاکنون 3 بار با هم روبرو شدند که سهم پارس جنوبی دو برد و سهم استقلال یک پیروزی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس جنوبی جم در لیگ هفدهم اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه کرد که در مسابقه رفت موفق شد برد دو بر صفر خانگی را جشن بگیرد. در بازی برگشت اما شاگردان مهدی تارتار با نتیجه 4 بر یک شکست خوردند.

تقابل سوم استقلال و پارس جنوبی در هفته چهارم لیگ جاری اتفاق افتاد که پارسی‌ها بار دیگر در خانه آبی‌های تهرانی را شکست دادند و حالا  امروز چهارمین بازی رودرروی دو تیم شکل می‌گیرد. البته مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی، تا به حال ۱۰ مرتبه به عنوان سرمربی برابر استقلال قرار گرفته که دو برد، یک تساوی و ۷باخت در کارنامه او دیده می‌شود. البته تیم تارتار هفته گذشته با نتیجه 3 بر یک نساجی مازندران را در جم شکست داد و به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می‌برد.

استقلال در دور رفت با دریافت یک گل از پارس جنوبی شکست خورد اما آبی‌پوشان در ماه‌های اخیر فرم متفاوتی داشتند و حالا بعد از شکست برابر تراکتورسازی در هفته گذشته، انگیزه فراوانی برای کسب پیروزی و بازگشت به لیگ دارند و می‌توان گفت آبی‌پوشان تشنه برد در این بازی هستند.

آبی‌پوشان بعد از دیدار با تراکتورسازی مطابق برنامه‌ریزی کادرفنی تمرینات خود را انجام دادند و از هر نظر برای دیدار با پارس جنوبی در فرم خوب و ایده‌آلی قرار دارند. استقلال برای این دیدار هیچ محرومی ندارد و می‌تواند از تمامی بازیکنان خود که در دسترس کادر فنی هستند و مشکل مصدومیت ندارند، استفاده کند.

حسن اکرمی داوری این بازی خواهد بود و بابک داوری به همراه سیداسد حاج‌محمدی به عنوان کمک‌های اول و دوم انتخاب شدند. موعود بنیادی‌فر و سیدعلی میرغفاری کمک داوران اضافی این مسابقه خواهند بود. همچنین حمید سبحانی به عنوان داور چهارم و مسعود مرادی ناظر این مسابقه انتخاب شدند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی در مسابقه امروز رقم می‌خورد. اینکه پارس جنوبی در کسب پیروزی مقابل استقلال هت‌تریک می‌کنند یا اینکه آبی‌ها پیروز می‌شوند و آمار تقابل‌ها را در لیگ برتر به تساوی دو بر دو می‌کشانند.

این مسابقه ساعت 18:30 دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امشب پذیرای سپاهان است.

استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز، جمعه، ۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهدای فولاد پذیرای سپاهان است. ملاثانی در اولین بازی حذفی خود مقابل نماینده کنگان به برتری رسید و در دومین بازی جام حذفی نیز تیم‌ لیگ‌برتری نفت آبادان را شکست داد و شگفتی ساز شد. 

به گزارش ایسنا، ملاثانی که حالا از انگیزه فراوانی برای شکست سپاهان برخوردار است، در اندیشه حذف سپاهان دیگر تیم لیگ برتری است و اگرچه بین دو تیم خوزستانی و اصفهانی زمین تا آسمان از نظر مهره و امکانات سخت افزاری و مالی تفاوت های زیادی است اما به گفته سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال ملاثانی تیمش فارغ از این موارد به خوبی برای بازی حساس با سپاهان آماده شده است. 

استقلال ملاثانی که متشکل از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند، از این حیث نیز آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده و اگر بتواند سپاهان مدعی را هم شکست دهد، شگفتی بزرگی را رقم زده است. 

اگرچه سپاهان نیز در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هر چه از هفته‌های لیگ گذشت، شرایط آن به صورتی پیش رفت که دلخواه هوادارانش نبود اما این تیم همیشه مدعی در فوتبال ایران، مطمئنا امشب در اهواز روز سختی را برای ملاثانی رقم می‌زند، تقابلی که با توجه به انگیزه شاگردان اکبرپور برای رقم زدن شگفتی دیگر می تواند دیدنی و تماشاگرپسند باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد