Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در نشست مشترک کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی و ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی، وجود هیئت های مذهبی، مبلغین و روحانیون، نیروهای جوان دانشجویی و خیرین در استان زنجان را از ظرفیت های عظیم مردمی در استان زنجان برشمرد و خاطرنشان کرد: با وجود زمینه بالای مشارکت مردمی در استان زنجان می توان با برنامه ریزی دقیق و ارائه طرح های کاربردی و عملیاتی، استان زنجان را در مقابله با آسیب های اجتماعی بعنوان استان های پایلوت و الگوی کشور معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام عالی اجرایی استان ادامه داد: با بهره گیری از توان صاحب نظران و هیئت های اندیشه ورز و با جذب اعتبارات مناسب می توان طرح های عملیاتی و موثری برای پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد و طلاق در استان زنجان اجرا نمود و در این زمینه همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی متولی اهمیت فراوانی دارد.

وی با تاکید بر ضرورت پرهیز از موازی‌کاری در امور اجتماعی و فرهنگی، اظهار کرد: در حوزه اجتماعی و فرهنگی، مسائل بسیار گسترده و عمیقی وجود دارد که برای رفع آن باید دستگاه های متولی به دور از موازی‌کاری، هماهنگی لازم را با یکدیگر داشته باشند و به تقسیم وظایف متعدد بپردازند.

استاندار زنجان در بیان راهکارهای لازم برای مقابله با آسیب های اجتماعی تاکید کرد: ضمن استفاده از ظرفیت جوانان در ارائه آموزش های عمومی به مردم و افزایش سطح اطلاع رسانی در جامعه باید از الگوهای موفق اجرا شده نیز بهره برداری کرد.

نماینده عالی دولت در استان، در زمینه مقابله با معضلات اجتماعی نظیر افزایش جمعیت جامعه سالمندی و بهبود سیمای شهرهای استان نیز استفاده از برنامه های عملیاتی و نظرات کارشناسی دقیق را مهم دانست و تاکید کرد: برای حمایت از طرح های و ایده های راهگشا، در استان آمادگی لازم وجود داردو باید بررسی دقیق و ساماندهی لازم در معضلات شهری صورت گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موازی کاری امور اجتماعی و فرهنگی صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی اعتیاد و طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران

استاندار تهران با اشاره به نام شهرستانهای غربی و جنوب شرقی استان تهران، جزئیات و ملاک‌های مورد مطالعه برای تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران را تشریح کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا فخاری؛ استاندار تهران درباره تشکیل دو استان غربی و شرقی تهران اظهار کرد:دو منطقه در این طرح وجود دارد که در غرب شهریار، ملارد، بهارستان و پرند شهرهای این بخش و در حوزه جنوب شرقی نیز ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک جزو محدوده‌هایی است که این 4 شهرستان مشمول طرح جداسازی می‌شوند.

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی

وی گفت: مطالعات این طرح مدت زیادی است آغاز شده و باید با شرایط امروز جمعیتی طرح را منطبق کنیم.

فخاری ادامه داد: براساس سرشماری هوایی که از گذشته داریم در غرب استان تهران نزدیک به 3 میلیون نفر جمعیت داریم و در جنوب شرقی استان هم یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت داریم، لذا به لحاظ گسترش جمعیت باید ملاحظاتی را در نظر بگیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • هشدار نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • پدر مددکاری اجتماعی ایران: تعطیل کردن نمایش خانگی دردی از بحران‌های اجتماعی دوا نمی‌کند
  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم و اقدامات لازم
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج