Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:30:22 GMT

نقش ارتش در آبادانی و امنیت کشور انکارناپذیراست

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۷۳۱۸

نقش ارتش در آبادانی و امنیت کشور انکارناپذیراست

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: نقش ارتش درآبادانی و تثبیت امنیت کشور انکار ناپذیر است و باید این مهم بخوبی دیده شود.

به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی سه شنبه شب در دیدار با فرمانده پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر افزود: نیروهای مسلح ایران اسلامی همواره باعث افتخار ملت و این سرزمین هستند و بازگویی حماسه آفرینی های آنان در دوران دفاع مقدس و پس از آن برای نسل جوان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی باعث افتخار هستند و یکی از ویژگی‌های مهم آنان نظم است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ارتش در سرعت بخشی پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نقش مهم و اساسی برعهده داشت که بخوبی آن را ایفا کرد.
وی بیان کرد: انقلاب یک فرآیند طولانی مدت است که از 14 خرداد 42 آغاز شد ولی اقدام نیروی هوایی در21بهمن توانست پیروزی انقلاب را سرعت دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: هنوز بسیاری از افراد جامعه از حماسه آفرینی و ایثار نیروی ارتش در وقایع کردستان بی خبرند.
خورشیدی افزود: نقش موثر ارتش در وقایع جنگ کمتر گفته شده و بخوبی دیده نشده است وظیفه همه ما است که نقش ارتش را آنگونه که بوده بازگو کنیم تا نسل آینده به نقش ارتش بخوبی پی ببرد.
وی ادامه داد: لباس نیروهای مسلح کشور پرافتخار است و نیروی هوایی ارتش یکی از پرافتخارترین نیروها در کشور به شمار می رود که وظیفه داریم این موضوع را در سطح جامعه مطرح کنیم.
6047/6043

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید قدردان تلاش‌ها و خدمات نیروهای نظامی کشور باشیم. باید با برنامه‌های مختلف فرصتی ایجاد شود که مردم با خدمات ارتش آشنا شوند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ارتش معاون سياسي بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق روز دوشنبه در دیدار با علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با ابراز خوشحالی از حضور در تهران و دیدارهای انجام شده، گفت: امنیت ایران، امنیت ماست و اجازه نمی‌دهیم هیچ طرف ثالثی از ناحیه اقلیم کردستان عراق به امنیت جمهوری اسلامی ایران لطمه بزند.

وی با اشاره به حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران، چه در دوران مبارزه با حکومت صدام و چه بعد از آن و شکل‌دهی به عراق جدید، ابراز امیدواری کرد که تا روابط اقلیم کردستان عراق با جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد از جمله در بُعد امنیتی و اقتصادی بیش از پیش گسترش یابد.

احمدیان نیز با خوشامدگویی به بارزانی روابط جمهوری اسلامی ایران با ملت عراق و از جمله مردم کردستان عراق را روابط تاریخی و فرهنگی بسیار عمیق و دیرینه برشمرد که مبتنی بر آرمان‌های مشترک شکل گرفته و در طول زمان مستحکم شده است. لذا نباید اجازه داد هیچ طرف ثالثی اعم از رژیم صهیونیستی با ضدانقلاب و معارضین جمهوری اسلامی ایران به آن خدشه وارد کند.

همچنین وی برای همکاری جامع با اقلیم کردستان در چارچوب قانون اساسی عراق اعلام آمادگی کرد.

احمدیان افزود: جمهوری اسلامی ایران آماده است همه گونه حمایتی از مردم، حاکمیت عراق و اقلیم کردستان و به‌ویژه شخص آقای نیچروان بارزانی را به عمل آورد.دو طرف همچنین بر اجرای کامل توافقنامه امنیتی جمهوری اسلامی ایران و عراق تا حصول نتیجه و رفع کامل ناامنی تأکید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج