Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@07:33:28 GMT

رهایی اعدامی از چوبه دار در اهواز

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۷۴۴۱

رهایی اعدامی از چوبه دار در اهواز

عبدالعباس زبیدی نیا، معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سال ها پیش بین 2 خانوار از 2 طایفه در دشت آزادگان بدلیل خصومت شخصی باهم درگیر می شوند که در این نزاع یک خانم به قتل می رسد و منجر به ایجاد اختلافات و خصومت های شدید بعد از قتل بین این 2 طایفه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با دستگیری فرد متهم به قتل و تشکیل پرونده این نزاع در دادسرای دشت آزادگان و محاکمه وی، متهم محکوم به اعدام شده و حکم قصاص وی مورد تایید دیوانعالی کشور قرار می گیرد.

زبیدی نیا بیان داشت: با دخالت و وساطت و تلاش های دبیر و اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر و تشکیل چندین نشست بین بزرگان و ریش سفیدان طرفین و با حضور معتمدین و مصلحین منطقه، اولیاء دم از اجرای حکم قصاص قاتل صرف نظر کردند و قاتل پس از طی مراحل قانونی، آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشت و این پرونده با صلح و سازش مختومه شد.

انتهای پیام/گ

ختم پرونده قتل به صلح و سازش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، باباخانی اظهار کرد: در تماس با سامانه ۱۲۵ فرماندهی اتش نشانی گزارش گازگرفتگی واقع درمحله چهار صد دستگاه بروجن اعلام شد و تیم امدادونجات ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: این حادثه یک نفر فوتی در بر داشت.

کد خبر 6088455

دیگر خبرها

  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • (عکس) خالکوبی شیرشاه روی بدن یک قاتل
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد