Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@05:22:59 GMT

هیئت‌امنای مؤسسات خیریه در ایلام تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۷۵۲۷

هیئت‌امنای مؤسسات خیریه در ایلام تشکیل می‌شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بر تشکیل و راه‌اندازی هیئت‌امنای مؤسسات خیریه این استان در راستای هدفمند کردن این مؤسسات تأکید کرد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «محمد نوذری»، در نشست با مسئولان و هیئت‌امنای مؤسسات خیریه این استان اظهار کرد: برای هدفمندسازی و قانونمند کردن فعالیت‌ها و کمک‌های خیرین تشکیل هیئت‌امنای مؤسسات خیرین استان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، با تأکید بر اینکه بدون تردید خدمت به خانواده‌های نیازمند یک ارزش الهی و اخلاقی است، گفت: خدمت به محرومان و نیازمندان از مقدس‌ترین اعمال انسان محسوب می‌شود و فعالیتی مردمی برای خدمت به مردم است.

 

نوذری، تصریح کرد: خدمت‌رسانی، حس نوع‌دوستی و غیر خواهی در فرهنگ تعالیم الهی و فرهنگ ایرانی که ریشه درگذشته این مردم دارد دارای ارزش و ثواب فراوانی است.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی  استانداری ایلام، افزود: امروز با شرایط سخت اقتصادی، گره‌گشایی و رفع نیازمندی‌ها از نیازمندان باید به یک ارزش و فرهنگ بیش از گذشته در بین مردم نهادینه شود.

 

وی، خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین باید دقت نمایند دچار قشربندی و تشویق عادت بعضی از افراد نیازمند نشوند و تلاش نمایند به خانواده‌های محروم و نیازمند واقعی خدمات‌رسانی نمایند.

 

گفتنی است، در این نشست مسئولان و هیئت‌امنای مؤسسات خیریه استان ایلام در خصوص تشکیل هیئت‌امنای مؤسسات خیریه استان باهم بحث و تبادل‌نظر کردند.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اردبیل اصفهان زاهدان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل دارالشهدای آران و بیدگل سرلشگر باقری حضرت عباس موسسه خیریه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حضور باشکوه مردم ایلام در تشییع «محمد شفیع فیضی زاده»

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم صبح امروز یکشنبه از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام آغاز و تا میدان شهدا و سپاه ناحیه ایلام ادامه داشت.

کد خبر 6097027

دیگر خبرها

  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی مرجعیت علمی 
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • تصاویری از حضور باشکوه مردم ایلام در تشییع «محمد شفیع فیضی زاده»
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم