Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@11:55:26 GMT

طرح «فرونشست دشت ورامین» در جلسه دولت

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۸۰۰۳

طرح «فرونشست دشت ورامین» در جلسه دولت

رویداد۲۴ پیروز حناچی در مورد هشدار مدیر مرکز زلزله شناسی در مورد فرونشست دشت ورامین و تهدید شهر تهران با بیان اینکه این موضوعی حاکمیتی است، گفت: اگر علت نشست دشت ورامین برداشت از آب‌های زیرزمینی سفره تهران باشد، پیگیری این موضوع دیگر فقط در حد و توان شهرداری تهران نیست.

وی با بیان اینکه همیشه استفاده بی رویه از آب‌های زیر زمینی یک خطر است چه در تهران و چه در دشت ورامین، گفت: دقت داشته باشید که این نشست با اینکه در کنار تهران است، اما از محدوده قانونی تهران و حریم تهران خارج است و از آنجایی که طبق قانون ما تنها حوزه دخالتمان تهران و حریم آن است، نیازمند اقدامات فرا سازمانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا مشکل فرونشست دشت ورامین که در نزدیکی پایتخت در حال رخداد است و پایتخت را تهدید می‌کند، را در جلسه هیات دولت مطرح می‌کنید تا بررسی‌های لازم صورت گیرد گفت: حتما در دولت این مسئله را مطرح می‌کنم.

پیش از این دکتر علی بیت‌اللهی مدیر مرکز زلزله‌شناسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر اینکه مراکز جمعیتی نظیر "کهریزک"، "شورآباد" در زون فرونشست جنوب و جنوب غرب تهران قرار دارند، اعلام کرد که در اراضی جنوب ورامین و در حوالی روستای "معین‌آباد" در حالی با پدیده فرونشست مواجه هستیم که خطوط راه‌آهن و ۳ خط بزرگ فشار قوی در این منطقه در معرض مخاطرات این رخداد قرار دارند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فرونشست دشت ورامین شهردار تهران حناچی شورای شهر تهران پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در حاشیه جلسه شورای اداری ورامین گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین ۲۱ اردیبهشت تمام الکترونیک برگزار نخواهد شد.

سید عباس جوهری با بیان اینکه در استان تهران تکلیف ۸ حوزه انتخابیه در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده است، افزود: انتخابات در دو حوزه تهران و ورامین به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

عباس جوهری از پیگیری و برنامه ریزی برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس خبر داد و افزود: تفاوت عمده برگزاری انتخابات دور اول و دور دوم، تمام الکترونیک بودن انتخابات در حوزه انتخابیه تهران برای دور دوم است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در تهران برای اولین بار اجرا می‌شود، گفت: کوتاه شدن زمان رأی دادن و شمارش آرا از جمله مزایای برگزاری تمام الکترونیک انتخابات است.

عباس جوهری با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها برای برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه ورامین و تهران پای کار هستند، گفت: آموزش‌های لازم هم به رأی دهندگان و هم به عوامل اجرایی انتخابات دور دوم مجلس داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت