Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دفتر مشترک انجمن‌های ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری با اشاره به برنامه‌ریزی مدیران تربیت بدنی وزارت علوم برای برگزاری دومین دوره المپیاد ملی ورزش‌های همگانی دانشگاه های کشور،گفت: پیش‌بینی ما حضور ۴ هزار ورزشکار در بخش پسران و دختران است.

محمد پورکیانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دومین المپیاد ملی ورزش‌های همگانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور اویل شهریور ماه سال آینده به میزبانی همدان و تهران برگزار می‌شود، اظهار کرد: دانشگاه بوعلی سینا همدان میزبان رقابت‌های المپیاد همگانی در بخش پسران است و دانشگاه الزهرا (س) تهران نیز میزبان این رقابت ها در بخش دختران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دفتر مشترک انجمن‌های ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری افزود: در صورت مشارکت تمامی بخش‌های مرتبط با آموزش عالی کشور همچون فرهنگیان، علمی‌کاربردی و … پیش بینی ما این است در مجموع شاهد حضور ۴ هزار دانشجوی ورزشکار دختر و پسر در این المپیاد باشیم که در صورت تحقق شاهد افزایش تعداد شرکت کنندگان نسبت به دوره قبلی این المپیاد خواهیم بود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی جدید برای شناخت نفرات و تیم‌های برتر دانشگاه‌های سراسر کشور جهت حضور در این المپیاد با هدف حذف موازی کاری، کاهش هزینه، بازدهی بیشتر و …، گفت: در این دوره از قصد داریم برای نخستین بار رقابت‌های انتخابی برای شناخت نفرات و تیم‌های برتر جهت حضور در المپیاد را بصورت استانی و با حضور همه بخش‌های دانشگاهی در هر استان برگزار کنیم. مثلاً در مشهد نزدیک ۴۰ مرکز دانشگاهی وجود دارد که دیگر مجبور نیستند برای شرکت در مسابقات کیلومترها مسیر را طی کنند و هزینه، وقت و انرژی زیادی را صرف شرکت در مسابقات کنند. به جای اینکه هر سیستم آموزش عالی بصورت مجزا رقابت‌های ورزشی خود را برگزار کند، این کار بصورت یکپارچه از حالت منطقه‌ای بصورت استانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رقابت های المپیاد همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ برپایی غرفه‌های تغذیه سالم و ایستگاه مطالعه‌ی بهداشتی، نمایش و شعار‌های دانش آموزی از بخش‌های ویژه در این همایش با هدف ارتقای سطح سلامت فردی و همگانی کودکان و نوجوانان بود.
همچنین در این همایش از فرحناز قندپور منتخب مربی سلامت درکشور قدردانی شد.
به گفته‌ی فرحناز قندپور بستر‌های لازم در جهت آموزش همگانی دانش آموزان در حوزه سلامت و سبک زندگی سالم که از اهداف تشکیل سفیران سلامت است در مدارس مورد توجه قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود