Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@03:48:26 GMT

پدری که به اشتباه به دختر خردسالش سوسک خوراند!

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۸۴۷۲

پدری که به اشتباه به دختر خردسالش سوسک خوراند!

حواس‌پرتی عجیب یک پدر جوان چینی موجب شد تا دختر ۱ ساله‌اش در معرض مرگ قرار گیرد.   به گزارش صدای ایران از باشگاه خبرنگاران، این دختر که هویتش «دوودوو» اعلام شده، پس از آنکه پدرش به اشتباه پودر سوسک‌کش را در شیر میکس کرده و به او خورانده بود، دچار بدحالی شدید شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. دوودوو ۱ ساله که دچار ناراحتی شدید کبد و کلیه شده بود، سرانجام پس از دو روز درمان روز پنجشنبه از بیمارستان "ووهان" واقع در استان هبئی چین مرخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پدر ۲۸ ساله این کودک که هویتش «ژائو» اعلام شده، در شرح ماجرا به یکی از رسانه‌های محلی چین گفت که پودر سوسک‌کش را اشتباهاً به جای کلسیم در لیوان شیر دخترش ریخته بود. ژائو گفت پس از برخاستن از خواب در حالی که هنوز خواب آلود بود، همسرش از او خواست تا یک لیوان شیر برای دخترشان آماده کند. بنا بر گفته ژائو تغییر دکوراسیون خانه که به تازگی انجام شده بود، موجب شد تا او پودر سوسک‌کش را به جای کلسیم اشتباهاً در شیر بریزد.

او گفت که دخترش پس از خوردن شیر دچار رنگ پریدگی و دو بار دچار استفراغ شد. بنا بر گفته ژائو شدت درد دخترش آنقدر زیاد بود که بی‌وقفه گریه می‌کرد. او پس از بررسی مسئله متوجه اشتباه مرگبار خود شد و بلافاصله دخترش را به بیمارستان رساند. بنا بر گفته پزشک بیمارستان اگرچه کلیه و کبد این دختر دچار آسیب شده اما وضعیت او وخیم نیست. بنا بر گفته ژائو پزشک به او گفت در صورتی که دخترش به موقع به بیمارستان منتقل نمی‌شد، او باید شاهد یک تراژدی می‌بود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سوسک غذا بچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی: هر کاری بتوانم برای ترانه علیدوستی انجام می‌دهم!

آفتاب‌‌نیوز :

علی دایی در تماسی با حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی جویای حال این بازیگر سینمای ایران شد.

در این تماس حمید علیدوستی عنوان کرد که در حال حاضر پیش دخترش نیست و حتما تماس شهریار فوتبال ایران را به گوش دخترش خواهد رساند.

این در حالی است که دایی هم عنوان کرد هر کمکی از دست او بر می‌آید حتما برای بهبود سلامتی ترانه علیدوستی انجام خواهد داد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • اجرای طرح حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه | وظایف را انجام ندهیم، جامعه به بی‌حیایی دچار می‌شود
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • سوسک سیاه که در ایران هم حسابی محبوب بود! (+عکس)
  • علی دایی: هر کاری بتوانم برای ترانه علیدوستی انجام می‌دهم!