Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه تدوین برنامه جامع جوانان استان که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل با اشاره به استفاده از ظرفیت جوانان استان در جهت رفع مشکلات جامعه افزود: جوانان با توجه به روحیه و انرژی که دارند می‌توانند در صورت ایجاد بستر و فضا دادن به آن‌ها قدم‌های موثری برای رفع مشکلات حوزه خود برداشته و برای پیشرفت خود و سربلندی کشورشان تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اصلی‌ترین معضل جوانان را بیکاری عنوان کرد و تصریح کرد: به نظر می‌آید رفع مشکلات جوانان در برخی موارد به فراموشی سپرده شده، چون درصورتی که در رفع مشکلات جوانان بخصوص معضل بیکاری موفق عمل کرده بودیم هم اکنون مشکل اشتغال و بیکاری جوانان را در جامعه و در این اندازه نداشتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: برنامه جامع جوانان برای سال ۹۸ که یکی از تاکیدات استاندار اردبیل بوده درمحور‌های مختلف ازجمله ازدواج، توسعه زمینه‌های اشتغال، ارتقای سرمایه اجتماعی، آگاهی اجتماعی، فضای مجازی، نشاط اجتماعی، فرهنگ شهر نشینی و ارتقای شهروندی تدوین شد.

آقاخانی افزود: تدوین برنامه جامع جوانان و عملیاتی کردن آن می‌تواند زمینه موفقیت بیشتری برای جوانان را فراهم کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: می‌توانیم سالن‌هایی در سطح شهر جهت برپایی اتاق‌های فکر؛ گفتگو و تعامل در اختیار جوانان قرار دهیم و جوانان با برگزاری جلسات متعدد با محور‌های مختلف باهم به گفتگو بپردازند و در راستای رفع مشکلات جامعه از جمله آسیب‌ها و تنش‌های اجتماعی راهکار ارائه کنند و البته در کنار ارائه راهکار این جلسات می‌تواند محلی برای گذراندن اوقات فراغت جوانان هم باشدو با ایجاد این اتاق‌های فکر در کل کشور به عنوان الگو معرفی کنیم.

انتهای پیام/ح

اصلی‌ترین معضل جوانان بیکاری است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: موضوع استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره یکی از مهمترین اولویت‌های ما است که می‌تواند در جهت حل مشکلات جوانان تاثیر گذار باشد.

ستوده نژاد افزود: تلاش‌ها و اقدامات شما در کم کردن اسیب‌های جامعه بسیار ارزشمند است، اما شاید هیچ گاه به دید مردم نیاید، اما قطعا در اینده نزدیک تاثیر خود را خواهد گذاشت لذا همه وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده داریم، چون آینده یک جوان و یک جامعه در گرو این اقدامات است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۱ مرکز مشاوره در تبریز فعالیت دارند و در شهرستان‌ها هم این مراکز فعال هستند.

همچنین مسئولان مراکز مشاوره استان هم مشکلات خود را بیان داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به این استان کردنشین است
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد