Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@16:33:36 GMT

کدام استان‎ها باران می‌بارد؟+نقشه

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۸۵۹۴

کدام استان‎ها باران می‌بارد؟+نقشه

کاهش دما بین ۸ تا ۱۰ درجه در شمال شرق و استان‌های واقع در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد. آفتاب‌‌نیوز : در ارتفاعات و نقاط کوهستانی استان‌های واقع در البرز مرکزی و شرقی کولاک برف، لغزندگی جاده و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.
کاهش دما بین ۸ تا ۱۰ درجه در شمال شرق و استان‌های واقع در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  آسمان تهران صاف پیش‌بینی می‌شود.
برف و مه‌گرفتگی در محورهای 8 استان
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در برخی محورهای کشور خبر داد.
سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا در این باره گفت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد بارش برف در محورهای استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، محور های گرگان-شاهرود و آزادشهر-شاهرود استان گلستان، محور های هراز، فیروز کوه و کیاسر-سمنان استان مازندران و محور جیرفت-کرمان در جنوب استان کرمان هستیم. همچنین بارش باران نیز در اکثر محور های استان گیلان مشاهده می شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه رانندگان در روزهای زمستان در خودرو خود تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند، افزود: محورهای درگز-قوچان و مشهد نیشابور استان خراسان رضوی برف و کولاک مشاهده می شود که در پی آن تردد تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است. همچنین شاهد مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در ارتفاعات استان های اردبیل، اصفهان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی هستیم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی سایر راه های کشور نیز اظهار کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه ترافیک آزادراه کرج-تهران از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هواشناسی برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟