Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@22:10:36 GMT

واژگونی مینی بوس حامل معلمان گنابادی

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۹۰۱۲

واژگونی مینی بوس حامل معلمان گنابادی

حال عمومی همه معلمان خراسان رضوی مصدوم‌شده در حادثه واژگونی مینی‌بوس خوب است.

رئیس بیمارستان علامه بهلول گنابادی گفت:  عصر روز دوشنبه مینی‌بوس سرویس معلمان روستای گیسور از توابع شهرستان گناباد به دلیل نقص فنی از جاده منحرف و واژگون شد که بر اثر آن تعداد 11 معلم روانه بیمارستان شدند.

---

عباس عبادی اظهار کرد: تاکنون هشت نفر از معلمان پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شده و سه نفر دیگر نیز تحت مراقبت‌های حمایتی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، به دلیل حساسیت موضوع، تمام کادر درمانی این بیمارستان اعم از پزشک و پرستار در حال انجام روند درمان معلمان مصدوم هستند و حال عمومی همه معلمان نیز مطلوب اعلام شده است.

مدیر آموزش و پرورش گناباد نیز با بیان اینکه نظارت بر ایاب و ذهاب فرهنگیان از عهده آموزش و پرورش خارج است، گفت: نظارت بر سرویس‌های ایاب و ذهاب در داخل شهر بر عهده سازمان حمل و نقل شهرداری و در خارج از شهر بر عهده اتحادیه شرکت‌های مسافربری گناباد است.

هادی محمدپور عنوان کرد: با شرکت‌های حمل و نقل رایزنی خواهد شد که بعد از این، برای سرویس ایاب و ذهاب همکاران فرهنگی از مینی‌بوس و اتوبوس‌های بهتر و با مدل بالاتری استفاده کنند.

وی یادآور شد: کلاس‌های درس مدارسی که معلمان آن‌ها هنوز بستری هستند، دایر شده و تا بهبودی کامل آنان این اقدام ادامه خواهد داشت./ صدا وسیما 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودوری «بن گویر»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در نتیجه واژگونی خودروی خود راهی بیمارستان شد.

رسانه های رژیم صهیونیستی از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات ضد صهیونیستی در رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد.

هنوز گزارشی از وضعیت جسمی وی منتشر نشده است.

کد خبر 6089305

دیگر خبرها

  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل
  • واژگونی خودوری «بن گویر»
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی