Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@15:50:44 GMT

رونالدو با یوونتوس به مادرید رسید

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۹۱۴۸

به گزارش پارس نیوز،  با انجام دو دیدار دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پایان می‌رسد. در یکی از دیدارها که از اهمیت زیادی برخوردار است اتلتیکومادرید در خانه برابر یوونتوس قرار می‌گیرد. تیم مادریدی در ابتدای هفته به لطف گلزنی گریزمان به رده دوم جدول رده بندی لالیگا رفت و جای رئال مادرید را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روخی بلانکو که در مرحله گروهی بعد از دورتموند در رده دوم گروه خود قرار گرفت، حالا در ورزشگاهی برابر یوونتوس قرار می‌گیرد که دیدار نهایی این رقابت‌ها در آن برگزار می‌شود.

 

اما یوونتوس که حالا با کریستیانو رونالدو مدعی جدی در قهرمانی در لیگ قهرمانان شده با سرگروهی، کار خود را در مرحله گروهی به پایان برد. یووه را از همین حالا باید قهرمان سری A دانست. آنها بی رقیب کارشان را در لیگ ایتالیا پیش می‌برند ولی در جام حذفی این تیم با شکست برابر آتالانتا حذف شد و حالا در لیگ قهرمانان به صخره سنگینی برخورد کرده است و باید ببینیم می‌تواند از پس آن بر بیاید یا خیر.

 

در دیگر دیدار منچسترسیتی که می‌توان آن را بهترین تیم حال حاضر اروپا نامید به مصاف شالکه‌ای می‌رود که در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ آلمان قرار دارد و روی کاغذ، ضعیف‌ترین تیم این مرحله از نظر رتبه است. سیتی در بهترین شرایط به استقبال این دیدار می‌رود. گواردیولا آن قدر نفرات آماده دارد که مجبور شده است هر هفته از چند بازیکن خود که فرصت بازی در زمین را پیدا نمی‌کند عذرخواهی کند. باید ببینیم شالکه می‌تواند در لیگ قهرمانان روی متفاوت‌تر از آنچه در این فصل در بوندسلیگا ارائه داده است، نشان دهد یا باز هم این سیتی و گواردیولا است که روند رو به رشد خودشان را ادامه می‌دهند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا جدول لالیگا رئال مادرید کریستیانو رونالدو ایتالیا جام حذفی لیگ قهرمانان آلمان بازی زمین بوندسلیگا رشد بوندسلیگا رئال مادرید کریستیانو رونالدو لالیگا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته سی و چهارم سری A یوونتوس و میلان به مصاف هم خواهند رفت. در آستانه بازی با میلان، مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در یک کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آلگری در مورد این بازی گفت:"فردا مانند همیشه یک بازی زیبا و مهم است، بازی هیجان انگیزی خواهد بود. این یک رقابت مقابل یک تیم قدرتمند، مربی خوب و بازیکنان با کیفیت است."

صعود به فینال جام حذفی؟

رسیدن به فینال جام حذفی ایتالیا به ما این امکان را داد که به بخش کوچکی از هدفمان برسیم.

وضعیت بازیکنان؟

برمر در بازی مقابل کالیاری مشکل کوچکی داشت، اما او خوب است، فردا ما آماده بازی خوبی خواهیم بود.

تفاوت یوونتوس با اینتر در وضعیت فعلی؟

برای رسیدن به سطح اینتر چه چیزی کم داریم؟ من مربی هستم، نه مدیر. ما هنوز به هدفی به مهمی لیگ قهرمانان نرسیده‌ایم. این به ما امکان می‌دهد در سوپرجام و در جام باشگاه‌های جهان شرکت کنیم. علاوه بر این، از نظر اقتصادی هم برای باشگاه مهم خواهد بود. باید خوب کار کنیم و روی پیروزی مقابل میلان و رسیدن به هدفمان تمرکز کنیم.

شکست لاتزیو در جام حذفی ایتالیا؟

من در مورد موفقیت‌های خودم صحبت نمی‌کنم، بلکه در مورد عملکردهای یک تیم و یک باشگاه قدرتمند صحبت می‌کنم. وقتی ما در یوونتوس هستیم، همه باید جاه طلبی داشته باشند که به بهترین‌ها برسند و برنده شوند. در فوتبال ایتالیا امروز مهم بازی در لیگ قهرمانان است.  اگر سال قبل موفق می‌شدیم به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم، سال خوبی می‌شد. من اولین کسی هستم که دوست دارد قهرمان جام حذفی شود، اما باید به آنچه باشگاه در ابتدای فصل از ما خواسته بود، برسیم.

دیگر خبرها

  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد