Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-05-03@20:19:18 GMT

«پیوستن به پالرمو و «CFT» خسارت محض است»

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۹۱۸۴

«پیوستن به پالرمو و «CFT» خسارت محض است»

به گزارش «نماینده»، محمد دهقان، با انتقاد از برگزاری غیرعلنی جلسه دادگاه فریدون برادر رئیس جمهور گفت: چندی قبل تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه تقاضا کردند که دادگاه بررسی مفاسد اقتصادی فریدون، برادر رئیس جمهور و برادر آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به صورت علنی برگزار شود. آقای اژه ای سخنگوی قوه قضائیه نیز از این پیشنهاد استقبال و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده چناران و طرقبه گفت: نامه ۱۴ بندی که از سوی آقای آملی لاریجانی به مقام معظم رهبری نیز ارسال شد و دستوری که ایشان از رهبری انقلاب گرفتند دال بر علنی بودن محاکمه مفاسد اقتصادی بود.

وی تاکید کرد: اینکه افراد غیردولتی علنی محاکمه شوند اما مسئولان دولتی به صورت غیرعلنی و پشت درهای بسته محاکمه شوند افکار عمومی را قانع نمی کند.

وی گفت: از قاضی پرونده تقاضا داریم افراد وابسته به دولت نیز با حضور خبرنگاران و در جلسه علنی محاکمه شوند تا مردم متوجه پشت صحنه مفاسد اقتصادی آقای فریدون شوند. مردم باید متوجه شوند مفاسد آقای فریدون به چه کسانی مربوط است.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روگانی، مدافع میانی یوونتوس، پس از اینکه روبرتو روچلو، قاضی تورینی، روز پنجشنبه درخواست وکلای این مدافع را برای گذراندن دوران محکومیتش با خدمات اجتماعی رد کرد، در دادگاه محاکمه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، روگانی در شب ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ هنگام رانندگی با مازراتی توسط پلیس متوقف شد. هنگامی که او تحت آزمایش تنفس قرار گرفت، مأموران متوجه شدند که نتایج او سه برابر بیشتر از حد مجاز است.

حد قانونی الکل در خون رانندگان در ایتالیا ۰.۵ گرم در لیتر است، اما آزمایش اول روگانی سطح ۱.۵۶ گرم در لیتر را تشخیص داد، در حالی که آزمایش دوم کمی کمتر و ۱.۵۴ گرم در لیتر بود.

این مدافع و وکلایش در ماه گذشته درخواست کرده بودند که او دوران محکومیتش را با انجام خدمات اجتماعی بگذراند اما قاضی دادگاه تورین این درخواست را رد کرد.

بدین ترتیب روگانی اکنون محاکمه خواهد شد و اولین جلسه دادگاه او در تاریخ ۲۳ می یعنی ۲۰ روز دیگر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فیلم| علیه خزان شرافت و دروغ دموکراسی در صحن علنی پارلمان اصفهان
  • طرح نور مبنای شرعی عقلی دارد و مورد حمایت رهبر و مراجع و مردم است
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • ادعای جنجالی: فریدون فروغی نه، خواننده اصلی منم!
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها