Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : به دنبال اطلاع ماموران پلیس مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه خودرو پژو آردی اقدام به حمل کالای قاچاق می‌کند رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در حین گشتزنی خودروی مذکور را شناسایی و پس از مدتی تعقیب و گریز توانستند آن را متوقف و راننده را نیز دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براری افزود: در بازرسی از این خودرو ۴ هزار و ۵۳۰ بسته توتون قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به حدود ۶۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه کالا‌های مکشوفه به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تحویل شده از معرفی راننده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان گفت: مبارزه با کالای قاچاق در دستور کار تمامی یگان‌های گشتی انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار دارد .

 

 

انتهای پیام/د

حمل کالای قاچاق دردسرساز شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا زارعی با اعلام این خبر گفت: مأمورین پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کشنده که در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

وی افزود: در همین راستا خودرو نفتکش متوقف و در بررسی از آن مشخص شد کامیون فوق حامل فرآورده نفتی است که در خصوص آن توسط راننده هیچ گونه مدارک قانونی ارائه نشد.

جانشین انتظامی استان افزود: در این رابطه نفتکش موصوف توقیف و مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق فاقد مدارک قانونی و مجوزهای لازم به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف و راننده دستگیر که پرونده آن در مراجع قضائی در حال رسیدگی است.

کد خبر 6095252

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید