Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@02:19:05 GMT

آمار عجیب بارسلونا مقابل لیون

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۹۳۰۳

بارسلونا شب گذشته تلاش زیادی برای گلزنی مقابل لیون داشت اما در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل پایان یافت. آفتاب‌‌نیوز :  لیونل مسی، فیلیپ کوتینیو و لوییز سوارز در ورزشگاه المپیک لیون فرصت‌های زیادی برای گلزنی مقابل لیون داشتند اما در نهایت آنتونی لوپز موفق شد با کلین شیت برابر یکی از بهترین خط‌ حمله‌های دنیا زمین مسابقه را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لیون در جریان روند بازی شاید همانند بارسلونا به فرصت‌های متعدد گلزنی دست نیافته باشد اما شوت از راه دور تریر مارک آندره ترشتگن را به دردسر انداخت و او در دو مرحله موفق شد شوت از راه دور بازیکن لیون را دفع کند.
بازی برگشت دو تیم در تاریخ 13 مارس به میزبانی ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد. بارسلونا در لالیگا صدر جدول را در اختیار دارد و اتلتیکو مادرید با 7 امتیاز کمتر نسبت به آبی اناری پوشان در رده دوم قرار دارد. با این حال بارسلونا از سال 2015 که یوونتوس را در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست دادند تا به امروز موفق نشده‌اند به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.
آمار منفی درباره بازیکنان بارسلونا و خط حمله ارزشمند این تیم ارسال 25 شوت روی دروازه بارسلونا بود اما آنها به گل نرسیدند.
ایلنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیون بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: همه آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است، زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند، اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند، اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است؛ که در کنار آن رویداد‌ها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان