Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@09:41:51 GMT

سه اثر فضای مجازی سپاه فجر فارس رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۹۴۷۱

سه اثر فضای مجازی سپاه فجر فارس رونمایی می شود

کهندل پور با اشاره به اینکه سه اثر فضای مجازی سپاه فجر فارس رونمایی می شود، گفت: گردهمایی «مجازیست» به عنوان اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی فارس در شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدجواد کهندل پور»، امروز (چهارشنبه 1 اسفند) در نشست خبری گردهمایی «مجازیست» به عنوان اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی فارس، با اشاره به اینکه فضای مجازی مورد تاکید موکد رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است، گفت: فناوری اطاعات کل زندگی بشر را پوشش داده و است و میانگین استفاده از فضای مجازی برای خانواده های ایرانی بین چهار تا 6 ساعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فضای مجازی سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه این می تواند فرصت و یا تهدید باشد، اضافه کرد: نگاه فرصت گرایانه و نگاه آسیب گرایانه و همچنین نگاه حد وسط در خصوص فضای مجازی وجود دارد که با توجه به این فضا و موقعیت ایجاد شده باید فرصت ها را در یابیم، آسیب ها را از بین ببریم،

 

کهندل پور یادآور شد: فضای مجازی توسط دشمنان انقلاب شکل گرفته و زیر ساخت آن در دسترس ما نیست.

 

وی با اشاره به اینکه در این فضا باید هوشمندانه حضور داشته باشیم، اضافه کرد: ایجاد هم افزایی بین نیروهای ارزشی در فضای مجازی و معرفی چهره های برتر استان در فضای مجازی از اهداف این همایش است.

 

کهندل پور با یادآوری این مطلب که در خصوص فضای مجازی آموزش های لازم را خواهیم داشت و از ظرفیت های تولید مجتوا و انتشار پیام داشته باشند، اظهارداشت: چهره های برتر فارس در پنج حوزه خبر و اطلاع رسانی، رصد و فناوری اطلاعات، انتشار و شبکه سازی، تولید محتوا و همچنین حوزه آموزش و یک نفر هم به عنوان چهره شاخص سال 97 معرفی خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه در مجموع 33 نفر معرفی خواهند شد، اضافه کرد: در این گردهمایی سه اثر از سازمان فضای مجازی و آثاری از فضای مجازی فارس همچون کتاب «هنرمند جهادگر»، نگاهی به زندگی مرحوم سید محمد ساجدی، رونمایی می شود و معتقدم در معرفی این جهادگر هنرمند استان فارسی غفلت شده و همچنین این کتاب به تغریظ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درآمده است.

 

این مقام مسئول از رونمایی مجموعه موسیقی «چهله عزت» شامل پنج موسیقی انقلاب خبر داد و گفت: سامانه جامع آموزش در حوزه سواد فضای مجازی و سواد رسانه به آدرس savadrasane.ir رونمایی می شود و افراد می توانند از ظرفیت های این سامانه می توانند استفاده کنند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اصفهان شهید مدافع وطن اردبیل حضرت ام البنین سلام الله علیها مسجد حادثه تروریستی تنهایی محبت سالمندان صدا و سیمای مرکز فارس سپاه فجر فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضائی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

کد خبر 6096486 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی