Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@08:57:52 GMT

پهپادی که پرشورها را جهانی کرد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۹۸۱۳

پهپادی که پرشورها را جهانی کرد

‏عکس‌های پهپادی از استقبال بیش از ۱۰۰ هزار نفری طرفداران تراکتورسازی در بازی هفته گذشته مقابل استقلال، پرشورها را جهانی کرد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ قطعا یکی از به یاد ماندنی‌ترین روزهای تاریخ برای طرفداران پرشور تراکتورسازی خواهد بود. آنها علاوه بر اینکه یک بازی حساس ۶ امتیازی را در رقابت برای حرکت به صدر جدول بردند، توانستند با استقبالی کم‌نظیر، رکورد حضور بیشترین تعداد تماشاگر طرفدار یک تیم در ورزشگاه در لیگ برتر را بشکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏اما استقبال طرفداران تراکتورسازی از بازی این تیم برابر استقلال آن‌قدر جذاب و شگفت‌انگیز بود که بسیاری از رسانه‌ها و صفحات اجتماعی بین‌المللی پرطرفدار فوتبال با تعجب به بازتاب این رویداد از ایران پرداختند.

‏این بازتاب‌ها درحالی اتفاق افتاد که بعضی از این رسانه‌ها برای اولین بار یک رویداد فوتبالی از ایران را با میلیون‌ها بازدیدکننده از سراسر جهان پوشش می‌دادند.

‏همچنین تصاویری از این بازی و جمعیت فشرده طرفدار تراکتورسازی در شبکه‌های تلویزیونی و خبری بین‌المللی و صفحات رسمی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز پخش و منتشر شد.

‏نکته جالب اینجاست که بیشترین تصاویر پخش شده در رسانه‌های بین‌المللی از عکس‌های هوایی از ورزشگاه هست که توسط یک مهرداد نیکمرد عکاس تبریزی به وسیله پهپاد (کوادروتور) گرفته شده است.

‏پهپادی که حتی به دلیل شرایط نامساعد جوی و باد و باران شدید دقایقی از مسیر خود منحرف شد و دوربین آن شکست.

‏البته محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه تراکتورسازی در برنامه تلویزیونی «موج فوتبال» شبکه استانی آذربایجان شرقی «سهند»، قول داد تا هزینه‌های مربوط به این حادثه را به این عکاس پرداخت کند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال تراکتورسازی تبریز فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید

 باشگاه تراکتور با مربی تیم ملی برای هدایت این تیم به توافق نهایی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری که طی یک سال اخیر در کنار امیر قلعه‌نویی به‌عنوان مربی حضور داشته و پیش‌تر هم با یحیی گل‌محمدی، مجید جلالی و... کار کرده بود، حالا در قامت مربی و مسئول فنی از سوی باشگاه تراکتور انتخاب شده است.

باشگاه تراکتور قصد داشت یحیی گل‌محمدی را به‌عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کند که فعلا شرایط او فراهم نشده تا تصمیم بگیرد حمید مطهری که سابقه کار با یحیی را در پرسپولیس داشته، به‌عنوان مسئول فنی و مربی تا پایان فصل جاری انتخاب کند.

حمید مطهری که پس از مدت‌ها فعالیت در کنار یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت به‌عنوان سرمربی کارش را ادامه بدهد و هدایت نساجی مازندران را در دور رفت لیگ بیست و دوم عهده‌دار شده بود و پس از آن نیز به تیم ملی رفت و در کنار قلعه‌نویی فعالیتش را ادامه داد، اکنون دوباره به عرصه باشگاهی بازگشت.

مطهری پس از تجربه فعالیت به‌عنوان مربی در هشت باشگاه مختلف ازجمله پرسپولیس، شهرخودرو، نساجی، سایپا و... حالا راهی تراکتور می‌شود و در شرایطی به‌عنوان مسئول فنی سرخ پوشان تبریزی انتخاب شده که احتمالا قرار است در آینده یحیی گل‌محمدی نیز در راس کادر فنی این تیم قرار بگیرد.

باشگاه تراکتور پس از اینکه در توافقی دو جانبه به پایان همکاری با پاکو خمس رسید، در دیدار اخیرش مقابل نساجی مازندران بدون حضور این سرمربی اسپانیایی به میدان رفت ولی حالا در آستانه مسابقه جام حذفی برابر ذوب‌آهن تصمیم گرفته وضعیت نیمکت خود را مشخص کند.

تراکتور در ادامه رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر حمید مطهری را در کنار خط خواهد داشت تا اینکه شرایط حضور یحیی گل‌محمدی فراهم شود و هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را برعهده بگیرد.

tags # تراکتورسازی تبریز ، یحیی گل‌محمدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم
  • حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند