Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران- ایرنا- فرماندار گچساران گفت: 320 کلاس درس در قالب 42 مدرسه برای اسکان فرهنگیان و میهمانان نوروزی در تعطیلات نوروز 98 در این شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، علی خوان پایه روز چهار شنبه در نشست شورای اداری گچساران گفت: طرح اسکان مهمانان نوروزی با همکاری آموزش و پرورش، هلال احمر و شهرداری دوگنبدان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: کمیته های 9گانه اجرای برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی در این شهرستان تشکیل شد.
خوان پایه بیان کرد: این کمیته ها شامل حمل و نقل، خدمات امداد و نجات، امنیت نظامی و ترافیک شهری، هماهنگی و دهیاری ها، خدمات، اسکان و رفاهی، تنظیم بازار، نظارت و برنامه ریزی است.
وی ابراز کرد: به دلیل وجود اقلیم مناسب و جاذبه های سیاحتی و زیارتی متعدد در گچساران در صورت فراهم شدن امکانات لازم، گردشگران زیادی به این شهرستان سفر خواهند کرد.
وی گفت: نظم و انضباط اداری در حوزه کار و جلسات از اهمیت ویژه ای در این شهرستان برخوردار است.
خوان پایه با بیان اینکه در صورت رعایت نشدن نظم و انضباط کاری مشکلات متعددی بوجود خواهد آمد گفت: بطور یقین با هماهنگی، وحدت، وفاق و همدلی مردم و مسئولان شرایط سخت امروز نیز سپری می شود.
وی با بیان اینکه مردم نباید قربانی اختلاف بین دستگاه های اجرایی شوند ،گفت: اختلاف در بین دستگاههای اجرایی موجب هدر رفتن وقت مفید آن دستگاه خواهد.
خوان پایه ابراز کرد: در صورتی که فرد خاصی به اختلافات دستگاه های اجرایی دامن بزند طبق قانون با آن برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه برای تامین مایحتاج مردم تمام دستگاه های باید پای کار بیایند گفت: با توجه به تورم در کشور انتظار می رود دستگاههای مربوطه نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند.
رئیس دادگستری گچساران گفت: مسئولین و دستگاه های اجرایی وظایف خود را بخوبی انجام دهند و در صورت کم کاری دستگاه قضایی ورود پیدا خواهد کرد.
رضا غریب پور جهان آباد افزود: در برخی از موارد دستگاه قضایی مانند تصرف عدوانی مجبور به ورود به آن موضوع خواهد شد.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
2082/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ستاد نوروزي گچساران اسكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه