Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@08:58:13 GMT

پوستر گوشی سامسونگ گلکسی S10e فاش شد +عکس

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۰۸۷۲

پوستر گوشی سامسونگ گلکسی S10e فاش شد +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی یک خبر جدید در فضای مجازی منتشر شده که به نظر می‌رسد حاوی پوستر گوشی مورد انتظار گلکسی S10e باشد. گفته می‌شود این گوشی ارزان‌ترین عضو خانواده گلکسی S10 است. بهترین قسمت ماجرا این است که این گوشی همراه با دیگر اعضای خانواده‌اش تنها دو روز دیگر رونمایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه این پوستر هیچ اطلاعات جدیدی که ما از این گوشی نمی‌دانیم، به ما ارائه نمی‌دهد و تنها چیز جالب در این پوستر این است که ما مطمئن شدیم نسخه زردرنگی نیز از آن تولید می‌شود. شعاری که در این پوستر دیده می‌شود، «Premium fun for everyone» است. ترجمه این جمله به این مسئله اشاره می‌کند که استفاده از امکانات خوب حق همه مردم است و نباید صرفاً به کسانی که توانایی مالی بالایی دارند، محدود شود. در نتیجه با توجه به این شعار جذاب، شایعاتی مبنی بر ارزان قیمت بودن این گوشی تقویت می‌شود.

تنها دو روز به رونمایی بزرگ سامسونگ مانده و این گوشی به همراه اعضای دیگر خانواده‌اش بالاخره پس از ماه‌ها انتظار رونمایی می‌شوند. سامسونگ مدتی است با خبرها، شایعات و موارد این چنینی درباره پرچمداران جدیدش فضای مجازی را زیر سلطه خود برده است.

اعضای دیگر خانواده گلکسی S10 شامل خود گوشی S10، گلکسی +S10 و گلکسی S10e می‌شوند. حرف‌هایی نیز از رونمایی اولین گوشی منعطف این شرکت که با نام گلکسی فولد، فلکس و F از آن در خبرها یاد می‌شود، گفته می‌شود. در کنار این گوشی‌ها قرار است یک نسخه از گلکسی S10 با قابلیت 5G نیز رونمایی می‌شود. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون از محصولات سامسونگ منتشر شده است، متوجه می‌شویم که این شرکت امسال با قدرتی مثال زدنی به رویداد «آنپکد» خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اطلاعاتی جدید از طرح اولیه گوشی منعطف ال‌جی منتشر شد

انتهای پیام/

پوستر یکی از اعضای خانواده گلسی S10 فاش شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر/ فلسطین؛ دانشگاه انسانیت

تشدید سرکوب و بازداشت دانشجویان در آمریک. روزنامه واشنگتن پست از بازداشت بیش از دو هزار نفر از حامیان فلسطین و غزه در بیش از ۴۰ دانشگاه آمریکا طی دو هفته گذشته خبر داد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079411 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
  • پوستر/ فلسطین؛ دانشگاه انسانیت
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم
  • فیلم| ویدیوی تکان دهنده از صحبت‌های کودک فلسطینی که تمام اعضای خانواده‌اش به شهادت رسیدند
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho