Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی فوتبال کلمبیا می‌گوید از سردار آزمون اطلاعاتی درباره نحوه کار کارلوس کی‌روش گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، کارلوس کی روش که چندی پیش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کلمبیا انتخاب شد، اقداماتش را در این تیم آغاز کرده و در اولین گام با چند ستاره تیم کلمبیا از جمله خامس رودریگز گفتگوهایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بازیکنانی هم هستند که کی روش با آنها صحبت نکرده است از جمله ویلمار باریوس که در تیم زنیت سنت پترزپورگ بازی می کند. باریوس در این تیم همبازی سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران است و از همین طریق اطلاعاتی درباره نحوه کار کی روش جمع کرده است.

باریوس در اینباره گفت: کی روش تا الان با من صحبتی نداشته است اما این شانس را داشتم که با سردار آزمون مهاجم ایران و همبازی خودم در زنیت صحبت کنم. آزمون اطلاعات خوبی درباره کی روش به من داد. ما صحبت های خوبی درباره نحوه کار کی روش داشتیم.

بازیکن تیم ملی کلمبیا تاکید کرد: به نظرم کی روش شرایط و تجربه کافی برای حضور روی نیمکت کلمبیا را داشته است. آرزو می کنم او به بزرگترین موفقیت ها دست یابد. امیدوارم که ما با هم به چیزهای مهمی برسیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازیکن تیم ملی کلمبیا سردار آزمون کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟

به گزارش قدس آنلاین ، رم تمریناتش  را برای بازی یکشنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد. 

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود.  در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • شرایط عجیب سردار؛ نه رم او را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • نه رم سردار را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • درگیری بین بازیکنان رم و بایرلورکوزن که با وساطت سردار آزمون و سایر بازیکنان ذخیره رم خاتمه یافت
  • موقعیت گلی که سردار آزمون در دیدار مقابل بایرلورکوزن از دست داد / فیلم
  • ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی
  • سندسازی درباره نیکا شاکرمی برای به حاشیه بردن اعتراضات علیه اسرائیل